7-14 dager er min erfaring. Gjort dette to ganger tidligere, og cirka to uker seinere dukket de samme setene opp igjen. Begge ganger SQ
Har en CT-reise booket, og en CT som ikke er brukt. Planen er å avbestille/endre den ene for så å booke samme reise på den andre CT. Er det noe issue, og da i en kort periode (til bookingen er ferdig) å være på 2 bestillinger til samme destinasjon? Ønsker ikke å endre den som er booket før jeg har fått ok på CT nr 2. Kort fortalt; 2 personer som skal til samme sted, men med antagelig forskjellig utreisested. Det ser ut som det blir samme fly hjem.
Ikke noe issue å ha to ulike bookinger, men det kan hende at de får feilmelding hvis du booker to billetter i samme navn på samme flight. Med f.eks Thai Smile hvor jeg booket mange nye billetter på samme flighter (MR-rot) gikk det helt fint. Usikker på hvordan systemene på de større selskapene håndterer dette. Er vel kun Tallin som har svaret på det?
Noen som vet når Thai eventuelt åpner first setene sine på 747-400 for oss som reiser i C på intra asia? Eller åpner de ikke de setene? Har en DPS-BKK , har seter i 2.etasje, men skulle gjerne ha hatt 2 av setene i first (rad 1,2 og 4).
Det er vel mot betaling eller toppstatus. Men eg ville vel ikkje brukt ei krone på å booke seter hos Thai, du må belage deg på at det blir 777
Mener det åpner seg noen dager før. Om du flyr F fra eller til BKK har du større sjanse på og få de setene om du ikke velger seter mener jeg
Har F videre til FRA, så håper det blir muligheter. Er ikke lange turen, men F sete er da en gang F sete. Har valgt sete til oss begge
TG F intra asia er prøvd en gang og belager meg ikke på å prøve det igjen. Ikke er det kaviar å få.. og sjansen for at de bytter til et fly uten F er for høy. Uansett for korte ruter til å nytes. Ikke noen negative ord om TG F. Syns de er i toppen sammen med SQ bare man får 10-12 timers flighter så det kan nytes fullt ut
Det er vel kun F seter på 747 edit: til DPS(her sto det Asia, og det er feil), og biz sørvis. Men einig i at TG-F er topp. Vil prøve det meir!!
Eg var upresis: Her er det 747 i BKK-DPS og der er det kun F seter og Biz sørvis, mens du får booka F til dømes til Tokyo også videre
Jeg har en CT som utløpet 15.01.2020. Er det mulig å gjennomføre reise etter utløp, såfremt jeg booker innen den tid? Jeg har ingen anelse hvor jeg skal reise, selv om jeg er egentlig 100% fleksibel på tid. Litt vanskelig å finne F til interessante destinasjoner.
Usikker på om jeg oppfattet deg riktig, men har selv opplevd å få fjernet kolliderende segmenter i to ulike bookinger. Dette var med TG F.