Enden på visa ble at jeg ringte to ganger til Tallinn, uten at de kunne ikke hjelpe. Ringte til sas kundeservice som overraskende nok fikset det. Slapp å kansellere noe som helst, og infant er nå en del av billetten. Da gjenstår bare å booke returen.
Hva anbefales av følgende selskaper og maskiner i biz for 2 personer til DPS: SQ A380 SQ A350 LH A380 LOT 787 LX 777-300 TK 787 Jeg har mulighet til å kombinere flere av disse for å få prøve to ulike biz produkter.
SQ faller ut da du ikke får booket denne i C til USA. Jeg ville valgt TK C 787 helt klart. LH C A380/747 osv er elendig.
ANA F eller C for 2 pax mellom 7-9 Feb, hvor stor er sjansene for at det blir noe ledig her...? gjerne til LHR..
Jeg valgte denne ruten til Bali av de som var ledige da jeg bestilte: Flyvninger: OSL-FRA / LH Biz A320 FRA - IST / TK Biz A330 - 200 IST - DPS / TK Biz B787-900 (ny config) DPS - SIN / SQ Biz B787 SIN - ARN / SQ Biz A350 ARN - OSL / SAS Plus Da fikk jeg mange forskjellige Biz produkter.
Beklager. Tenkte siden du nettopp spurte om C flights til USA vestkyst i en annen tråd. Til Asia er det SQ som er nr 1. TK er et godt andre valg
Kan være greit å merke seg at SIN-ARN er via Moskva med stopp. Så da er SIN-FRA eller SIN-LHR mer behagelig og lenger sammenhengende flyvning
ANA F 2 pax generelt er jo noe man drømmer om å få tak i. Svært liten vil jeg si, men det kan jo plutselig dukke opp
Har ikke prøvd TK sin nye biz selv men den ser meget bra ut og TK i seg selv er meget bra. Skal man være safe ville jeg selvfølgelig tatt SQ C og ikke til eller fra ARN da det er stopp i Moskva. Hva med LHR-SIN SQ C ned og SIN-FRA SQ C hjem?
Skjønner veldig godt forvirringen! Men så plutselig at det var en del ledig i biz til DPS nå i august, så da fristet det. Særlig siden det var en del SQ tilgjengelig. Tusen takk for innspill! Da blir det enten SQ eller SQ og TK. Vet du om SQ BIZ er best i A380 eller A350, eller spiller det ingen rolle?
Den er nesten identisk og begge er like bra. Så kjør på med en flight av hver så blir dere strålende fornøyde