Hvordan er det med setereservasjon når man booker via Tallinn? Fikser de det der samtidig med bestillingen? Kan dette i så fall endres online senere? Dette gjelder SQ om det har noe å si. Pr i dag har nemlig ikke avgangen jeg har sett på 2 ledige seter ved siden av hverandre, kun bak hverandre. Ingen krise, så tenkte å booke dette i første omgang, og deretter endre om det ble ledig.
Du kan endre det online på SQ sine nettsider. Der kan du også bestille book the cook måltidet om du ønsker det
Altså, hvor ringer dere når dere skal bestille en CT med open jaw? Spurte på SAS chat og han svarte 21896400. Når jeg ringte dit kom jeg til en kundebehandler som knapt snakket engelsk, og når hun ikke klarte å gjøre seg forstått la hun på! Forsøkte samme nummer igjen, og kom da til en dansk dame som heller ikke virket til å ha helt snøring, men henviste meg til +46 184 809 167. Der var de stengt for dagen! Kan jeg i så fall bestille reisen tur/retur online nå slik at turen ikke glipper, og så få dem til å fjerne segmentet jeg ikke skal ha senere?
CT = Tallinn, som nås på 64 81 60 99. Ja du kan booke det du klarer online og få hjelp til det som ikke går online.
Takk for info. Prøver å booke online nå, og selv om jeg krysser av for å bruke CT blir ikke poengene halvert og jeg får beskjed om at jeg ikke har nok poeng. Er ikke lett dette! Blir også litt i stuss når jeg leser dette i første post: Q: Kan jeg booke tur til en destinasjon, men velge å ta retur fra et annet sted (open jaw)? A: Ikke nå lengre. Nye vilkår sier at både utreise og hjemreise må starte på samme flyplass. Erfaringer tilsier at forskjellige flyplasser i samme by likevel er greit! Betyr det at tanken min om en open jaw mellom DPS og SIN egentlig ikke er tillatt? Det virker jo som om dette gjøres hele tiden.
I følge denne tråden, https://insideflyer.no/forums/threa...r-av-ct-eller-vanlig-poengreise.9284/page-121 , har flere booket open jaw i den siste tiden. Denne tråden hjelper meg mye da jeg får vite hva andre har booket, dvs hva Tallinn tillater.
Jada, jeg ser at det gjøres hele tiden, men samtidig siden "guiden" på side 1 at det ikke er mulig. Lurte da bare på hva som var korrekt. Eller om det er slik at det egentlig ikke er mulig, men går an avhengig av hvilken agent du snakker med.
Det går. Gikk ikke ikke med gamle amex CT via DnB. Om agenten ikke tillater gjør han feil. Da er det bare ringe opp på ny eller be han snakke med supervisor. Lykke til med booking
Supert! Takk igjen for god hjelp. Satser på at det blir slutt på alle spørsmålene når jeg forhåpentligvis sitter med ønsket booking i morgen etter en telefon til Tallinn i morgen kl. 09.00.
Husk på å presiser at du ikke klarte å gjennomføre bookingen pga. feilen med CT-voucher, samt behovet for open jaw. Du skal dermed slippe bestillingsgebyr...
Bare hyggelig å hjelpe håper det blir en bra booking du deler med oss for inspirasjon i tråden for vellykkede bookinger
Skulle velge seter på classic.sas.no -logger inn - men får ikke opp valget og bes om å gå via Sverige!? Går jeg inn på den kommer jeg bare til vanlig sas.no Denne var ny for meg, noen som vet om en løsning her, eller er det nok et eksempel på SAS it?
Det skal jeg absolutt gjøre. Tenkte også å prøve meg på et lite reisebrev. Jeg har jo hatt stor glede av all hjelp og inspirasjon her inne, så vil gjerne bidra litt også!