Mener jeg har lest noe om dette, men finner det ikke igjen... Skal booke star Alliance reise på SAS.no, huker av for å bruke ct, men bruken av CT'en blir ikke effektuert. Får ikke halv poengpris og CT ligger ubrukt. Noen som har erfaringer med hvordan dette løses? Kan den legges til i ettertid på tlf til sas og poeng krediteres eller må bestillingen gjøres på nytt?
Samme her, satt først 50 min før en agent svarte, da var det kun skurring i andre enden. Satt deretter nye 55 minutt før ei kjip dame som kun ville søke sammenhengende OSL-SIN og MNL-OSL. Dette resulterte i at jeg la på og måtte sitte enda 1 time i kø før selveste Katarina svarte og atter en gang vartet opp med en fin booking
Litt prematur, men eg skal følge litt med når billetter blir lagt ut når eg skal bestille i oktober. Verkar som om dette blir haustferie neste år for 4 stk, 2 born(13 og 8) og 2 vaksne, og alle er ganske glade i flyplasser og lounger. OSL-CPH-SIN-BKK-TPE// TPE-BKK-DPS-IST- OSL(Problemet her er at ein kanskje må innom FRA, men det går vel ikkje uten cash) Flyg då SAS Plus- SQ 350 i biz- A350 TG Biz,-77W EVA biz Og heimatt TPE-BKK i 789 Thai Biz- BKK-DPS i 747!!(om den fortsatt er i bruk neste år! og eg veit det er Thai...) DPS- IST i 789 og TK biz, samt siste leg i A330 TK, og kanskje må eg betale ein tur frå FRA/LHR og heimatt til OSL. Eventuelt kan eg fly EVA Eco i 5 timer TPE-DPS. Er DPS ein by du berre stikk innom for nokre timer, eller for ei natt? Spørs om det ikkje blir ei natt i BKK med basseng og gatemat Alternativ er å reise frå Europa med EVA, men det er vanskeleg med 3 seter, men dette kan endre seg. Må søke godkjenning i heimen, då den blir litt stykkvis å delt, men trur den går igjennom. Og då er eg såpass nøgd at eg trur eg kan låse ruta med to CTer som utgår frå nyttår.
Noen som har en CT med poeng de sliter med å bruke? Jeg er interessert i å kjøpe Ta gjerne kontakt direkte.
Hei, har en CT klar nå. Hva er beste framgangsmåte for å finne alle potensielle destinasjoner man kan reise på business for EB poeng neste år?
Noen som har fått til å bruke to CT på samme bestilling? Fikk gjøre det på gamle DNB Amex, men la merke til denne setningen på Amex siden; " Hvis du har fått to fordeler, kan de ikke brukes for samme bestilling" og; "Denne fordelen innebærer en 50 % poengrabatt for opptil to personer på en valgfri EuroBonus-reise" Betyr dette at man feks. ikke kan bestille to voksne og ett barn på en booking om man bruker CT? (Dette kunne man med DNB Amex, da fikk jeg bestille to voksne + 1 barn og bruke 2 CTer på samme bestilling)
Jeg mener du fremdeles kan det, men det blir to separate bookinger (som selvfølgelig kan bookes samtidig).
Jeg booket nylig hele familien på 4 med 2 stk. CT på en og samme bookingreferanse. På tlf med Tallinn.
Noen som vet når man har 2 CTer en som går ut 30. Desember 2020 og en 15. Januar 2021 og vil bruke den som går ut først ikke vil aktiveres når man bestiller reise for 2 på sas award hva dette kan skyldes? Den andre som går ut 2021 er i orden og kan brukes.
Samma här. Bokade för 2vuxna2barn med 2CT, allt ligger under samma bokning. Behövde inte betala booking fee heller då SAS A* Award inte klarar av detta. /M
Har CT med denne utreisa 17. juli SK339 TRD - OSL (SAS Go) SK4755 OSL - FRA (SAS Go) LH712 FRA - ICN (LH Biz) Skulle gjerne hatt Plus på dei to første, men dette var dessverre ikkje tilgjengeleg på endringstidspunktet (hadde opprinneleg nattstopp i FRA). No viser derimot SAS fire ledige plassar i Plus både på TRD-OSL, og OSL-FRA, men dessverre er Tallinn ute av stand til å finna dei. Har prøvd fire ulike konsulentar. Den siste foreslo faktisk at eg måtte venta til SAS viste ledig i business, ikkje berre Plus... Riktignok kunne ho søkja opp strekning for strekning, men da fann ho berre den første. Tips? Prøver igjen i morgon.
SAS har en del plus billetter som ikke kan kombineres med videre reiser med *A. De er kun tilgjengelig dersom du eksempelvis bare skal til FRA. Hvis du er diamant kan du imidlertid sende en e-post til diamantmailen, så kan de bytte ut billettene i go til plus. Tallinn hverken finner billettene eller kan gjøre noe med det.
Kva er erfaringa med å ha fleire stopp i Asia? Sliter litt med å komme meg frå TPE til DPS med direktefly i C, men kan fly innom BKK. Blir det godtatt? Har også funnet ein utreise via SIN-SGN-TPE, og det er vel samme problemet der.
Eg skal finne 4 billetter, og sliter med å finne 4 på BR. Vurderer å dele oss opp i to på utreise, to frå LHR og to frå AMS, men sliter med å finne logikk i når BR legger ut heimreiser. Dette er også ei reise eg skal bestille for neste år, og då har CTen min gått ut, og eg vil ha ei reise eg kan gå for. Draumen var å få TK i 789 frå DPS (Men kan få det til, men då må to av oss slite oss gjennom 5 timer i BR-bussen.)