Men er det sån at når jeg har funnet flyreiser så ringer jeg medlems telefonen og de booker for meg??
Bare vær klar over at det ikke er noen garanti for at de finner de samme ledige setene som du. Men som oftest bør det gå greit etter det jeg har erfart, lest og hørt. Uansett så kan det være greit å ha noen alternativer på lur når du ringer (om det finnes noen da).
Ja det hender at de ikke finner setene. Jeg har hatt best treff med Air Canada de siste årene, samt United Saver. Om de ligger på begge, er det sjelden de ikke finner dem.
Booket CT med SAS, har kun AmEx Premiumkortet på onsdag. Da fikk jeg booket destination open jaw uten problemer. 7. sept OSL - EWR og 30. sept MIA - OSL. Begge via CPH.
Det høres bra ut, jeg sliter hardt med å finne en måte å reise dit jeg vil i sommer uten open-jaw. Eneste jeg har funnet gir meg 72 timer på destinasjonen og det er litt i minste laget når man er i stillehavet..
Det er forsåvidt korrekt, problemet er bare at det var lov når jeg fikk min CT og reglene sier at endringer av reglene kan forekomme med 3 måneders varsel til kortholder. Jeg har ikke blitt opplyst om dette og følgelig bør det fortsatt være gjeldende. Jeg skal i alle fall forsøke i morgen om jeg får alt klart til da.
Selvsagt lov å forsøke Men redd du må innstille deg på avslag, Tallin er vel ikke kjent for å gi ved dørene. Reglene ble vel oppdatert for mer enn 3 mnd siden tror jeg, men ikke annonsert så tydelig. Sverige har imidlertid amex-regler som tillater Open-Jaw, så skjønner ikke helt hvorfor de har innført dette i Norge.
Hehe, hvis du leser BC.se så er de like drøye å strekke strikken Men klart, en eller annen grunn må det være
Trodde at de nye reglene for open jaw var at det var lov så lenge man reiste med SAS og ikke Star Alliance.