Frågan. Har en CT-booking til SIN. Nå er det snakk om å reise litt rundt og så ende opp i Perth. Er det mulig å endre bookingen til å gå OSL-LHR-SIN, PER-SIN-LHR-OSL? Hva blir det isåfall (eventuelt) i poeng i forhold til de 165.000 jeg måtte ut med til SIN?
Det blir vel en differanse i hva en tur koster (i poeng) en vei fra sin til perth som vil gjøre den forskjellen til de 165 000 du allerede har betalt vil jeg tro. Ring Tallinn eventuelt og spør de?
Tabellen er her. Stillehavet er 215000 t/r. Du belastes da 50% for Stillehavet og 50% for Sørøst-Asia.
Takk. Han prøvde faktisk så godt han kunne, men hadde nok ikke samme erfaring som de i Tallinn på å legge sammen segmenter. Han har i det minste reservert den viktigste flighten med EVA, så får Tallinn ordne opp i morgen
neste spørsmål blir vel om open jaw strekket er lengre en lhr-sin. Det kan i såfall være noe Tallin reagerer på.
Ja var vel egentlig det jeg lurte på om det går å hekte det på siden det er en annen sone. Men men, ringer i morgen og hører hva de sier. Verste som kan skje er at de sier nei
Har bokat en resa nu i slutet av februari, med CT som gick ut 15jan. Har lust att göra en liten ändring, kan det gå genom med lite tur att träffa ”rätt” agent i Tallin?
Nei. Men mindre den går rett gjennom Kina. Gjør du endringen likevel trekker de en ny CT og din gamle forsvinner
Det går fint å hekte på en annen Sone. Men det sies at praksis er at open jaw ikke kan være lengre i miles en flyreisene i begge ender.
Nettop. Må skal de sies at jeg sitter på jobb, og ikke sjekker alle distanser. og trodde vel strekket PER-SIN var endel lengre.
Hei, Som dere ser på bildet så er flyet vårt fra BKK til PEK blitt kansellert, og foreslått erstattet av et senere fly, som jo ankommer PEK etter at oppsatt fly til CPH har tatt av. Hvilke rettigheter har jeg her? Jeg har ikke fått noen form for varsel om dette. Tilfeldig at jeg så dette selv.
Du må nesten ringe til det selskapet som har issued billetten, I dette tilfellet Air China og høre med de, slik at billetten kan bli endret. Alternativet er avbestilling.
Skal reise SVG-OSL-ADD-ZNZ-ADD-OSL-SVG, og har funnet frem til at det er biz-seter hele veien bortsett fra ZNZ-ADD. Er det mulig å booke denne (mixed class) via tlf til TallInn, og vil det påløpe gebyr ettersom det ikke er mulig å booke denne selv på nett?
Oppdatering: Løsningen ble som i vedlegget. Flere legs, og lenger flytid. Det er vel slike som oss kaller mer valuta for poengene?
Prøvde å booke et CT billett via Tallin, men selv om det vises tilgjengelighet på sas.no sitt star alliance reward søk finner ikke Tallinn billettene. Er ikke det merkelig? Når jeg forsøker en annen dato dukker et nytt problem opp - Jeg finner pt billetter fra LHR til KUL, men ikke fra OSL-KUL. Når jeg søker separat på OSL-LHR får jeg opp mange tilgjengelige billetter i C. Er det normalt?