Noen som har fått utsatt/endret dato for reise hvor CT er utgått uten gebyrer/trekk av nye poeng og hvor reisen ennå ikke er kansellert? Aktuelle reise skal skje 5.-15. april.
Under avbestilling i går fikk jeg beskjed fra Tallin om at jeg ikke kunne forvente skatter og avgifter tilbake på mitt kort før tidligst om 30 dager...
Har en CT fra i fjor som går ut ved årsskiftet. Kan jo se ut som at det skal holde hardt å få brukt opp den. Har beklageligvis ikke fulgt med i det siste: 1.Beholder man CT om en sier opp kortet? ev 2. Beholder man CT om en skifter fra Plat til Classic, om det fremdeles er et krav om å ha Amex når bestillingen gjøres?
Noen andre som har avbestilt en reise med utgått dnb-ct? Har dere fått den igjen ? Hvor lang tid tok det evt? Poengene kom instantly i retur, har ikke sett CTen enda - avbestilte for ca 8t siden. Ser den ikke i oversikten (av 8 legs, var det 2 legs som ikke var kansellert). Har FP, + 2x CT med utløp 31.12.20 med amex' egne. Hvis det bare vises 3 ting, burde vel dnb sin komme høyere opp pga den har kortere utløpsdato.
Jeg avbestilte i dag, fikk oppgitt av Tallinn at CT ville bli refundert i løpet av 4-5 dager med ny utløpstidspunkt 31.august i år.
1. Ja om du har mottatt CT fra Amex og sier opp kortet mister du ikke denne. 2. Ja, opptjent CT fjernes kun ved bruk eller utløp
Er det mulig å kutte deler av en allerede bestilt reise? På OSL-CPH-SIN-SYD-SIN-CPH-OSL for eksempel, hadde det vært mulig å ta vekk SIN-SYD-SIN og bare beholde OSL-CPH-SIN-CPH-OSL? Eller er jeg avhengig av at det fortsatt er ledig på CPH-SIN-CPH? Forsøker å være litt positiv og tenke litt frem i tid
CPH-SIN-SYD er mest sannsynlig married og det samme med returen. Hvis du får innvilget skilsmisse av SQ kan du fint fjerne SYD segmentene. Flere har vel fått til dette ved å kontakte SQ i CPH.
Så lenge cph-sin og sin-syd ikke er married segments så skal det gå uten problemer. Hvis de derimot er det, så har det blitt rapportert her at det er mulig å ta kontakt med SQ kundeservice å få splittet dem opp, før man så ringer Tallinn og endret reisen.
Beklager hvis dette har vært tatt opp før. Årets CT tur ser da ut til å gå i vasken pga Corona . Tror dere SAS vil forlenge utløpsdatoen på CT hvis dette trekker ut til over sommeren? Eller er det ønsketenking?
Det er snakket om mye. Svaret står her: https://www.sas.no/traffic-information/faq-corona-eurobonus/ Om krisen vedvarer kan det hende de endrer datoene.
Og for gyldige CT som foreløpig ikke er benyttet til noen booking, så gjelder vel fortsatt samme utløpsdato, fordi det enda er lenge igjen av bookingperioden, og reise kan foretas i 2021.
Har en reise i juli som starter med: SK C OSL-ARN 1600-1655 SK C ARN-MUC 1825-2035 NH F MUC-HND 2125-1550+1 Nå har det åpnet seg mulighet for: LH C OSL-FRA 1605-1810 LH C FRA-MUC 1915-2010 ...som gir en noe mer komfortabel connection på MUC. Nå er det vel lite sannsynlig at det blir noe av denne turen, men vil en endring tukle til noe med forsikringen i og med at endringen skjer i en periode der UD fraråder utenlandsreiser?