Har aldri funnet noe ledig ifra LHR Mulig de slipper den nærmere adgang. De står som advantage og ikke saver 350 dager frem i tid også.. Når skal du reise Otto?
Heh det var ELENDIG utklipp. SQ 305 29. desember. Jaja. Har TG F på returen takket være @Gullars, så skal ikke klage
Hehe, har TG F på utreise og SQ på hjemreise. Reis den 26 des istedet så kan du kose deg med SQ F på utreise ifra AMS Ellers ville jeg fulgt med LHR flighten nærmere avgang
Heh bare å avlyse turen her Er vel rapportert her på forumet at folk har flydd F med SQ fra LHR; så får heller forsøke å huske på det når det nærmer seg.
Dersom jeg bruker SAS sin stat alliance Booking og husker av for Companion Ticket som ligger tilgjengelig, så reduseres likevel ikke poeng summen som står til betaling. Noen andre som har erfaring med dette? Pris står til 65 000 kr per vei per person og total havner på 260 000 poeng selv om jeg har huket av for CT... litt forvirrende!
Det er ganske vanleg at det ikkje fungerar med poengrabatten. Du har 2 alternativ, ring Tallinn i morgon. Har du nok poeng kan du bestille no, deretter ringe Tallinn for og få lagt til CT og få tilbakeført poeng. Men 65k NOK i avgift???
Hvis jeg bare skal synse littegrann så kan det være at det menes 65 000 poeng per person per vei. Som blir da 260 000 poeng før CT.
Er det noen som helst sjanse for at i disse corona-tider blir mulig å få forlenget frist for CT? Jeg blir sannsynligvis tvunget til å avlyse den store drømmereisen om noen uker der vi bruker to CTer, der den ene gikk ut 15.01. Avlysningen er grunnet relatert til coronavirus-utbruddet.
Det er en del som har fått booke ny tur på utgått CT etter å ha kansellert reise til/via berørte områder: https://insideflyer.no/forums/threa...ling-thailand-corona.15096/page-2#post-342031 https://insideflyer.no/forums/threa...r-vanlig-poengreise.9284/page-192#post-349876 https://insideflyer.no/forums/threads/sas-amex-companion-ticket-ct-q-a.2844/page-412#post-349242
Ok, vi får se. Problemet er at vi ikke har alternative datoer så vi vet ikke når reisen evt kan flyttes til.
Når man har flere gyldige ct, så vil man se de forskjellige på sas.no? Fikk mail av amex i går om siste ct men når jeg logger meg inn ligger kun 1ct, utløp 31 desember 2020.
Mener å huske at du kun ser en på samme kort, men to hvis du har både premium og elite. Jeg kom opp i den situasjonen i fjor, og så en CT fra hvert kort.
I dette tilfelle kommer begge ct fra samme kort. En fra 2019 og en fra 2020. Om dette stemmer, vil man da se den med kortest gyldighets dato?
På et tidspunkt hadde jeg 3 CT synlige samtidig. Det var 1 fra premium, og to fra Elite. De to fra Elite var fra hvert sitt år.
Jeg hadde først to CT fra Elite, og så en fra Elite og en fra Premium. Begge fra Elite hadde samme utløpsdato, så jeg kan ikke si hvilken som syntes. Men jeg er ganske sikker på at jeg bare så en fra Elite om gangen. @holmen bringer jo inn enda et moment med CT fra samme kort med forskjellig årgang. Så her er jo alle muligheter åpne.
Men, jeg hadde også 2 FlyPremium synlig samtidig, uvisst av hvilken grunn. Så det var mye på en gang, for å si det sånn. Jeg fikk ikke bruke 2 FP samtidig.