Tallin telefonen er åpen mellom 1030 og halv elve. Hvis du ikke ringer mellom de tidspunktene kommer du ikke fram.... Neida, de er åpne på dagtid på hverdager, og i blant når mange folk vil booke, tar det litt tid før du får kontakt.
Synes det er helt super med henvisninger.... men den post er fra 2015.... kunne jo hende at ting hadde endret seg frem til 2020 Og hele denne tråd er på 410 sider. Kan nok ta litt tid å trawle seg i gjennom al informasjon som fremkommer
Kanskje de eldste innlegg på tråder på hundrevis av sider bør slettes automagisk etter en tid, da de har liten eller ingen verdi.
Ev stenge tråden, lage en ny hvor første post er redigerbar/kan endres av mod og inneholder en samlet oppdatering av viktig info. Businessclass.se har dette, meget informativt.
Kan bekrefte at CT kom på mail få dagar etter omsetning var nådd. Logga på med mobil og der står det status frå 2019.
Noen som har vært i kontakt med amex vedrørende når de har tenkt få status baren tilbake? 2 mnd vært nede nå, må da være mulig fikse dette snart?
Tja, jeg ringte inn og feilmeldte dette i midten av januar. Sendte de e-post med printscreen av både mobil og fullversjon. Hørt sånn cirka null og niks fra de og det er fortsatt ikke fiksa. Nå er det jo ikke engang mai, så litt slack må de få... Nei, det er ganske rævva at det ikke er fiksa.
Hei! Jeg er absolutt helt fersk. Hvordan bestiller man en reise der man bruker CT? Vi skal til Sri Lanka februar neste år. Ser at det ligger ute Business med LOT. Kan jeg da gå inn på nettet via Sas å booke business WAW - CMB nå, for så å ringe inn resten av reisen hos Tallinn senere? Eller må hele turen bookes via Tallinn? På forhånd takk=)
Det er mulig jeg misforstår noe her, men begge har jo tilgang til poengene i familiepoolen hvis dere velger et slikt oppsett. Begge kan vel da bruke "sin" CT og poeng fra poolen hvis man gjør bestillingen i navnet til den som eier CT? Skjønner ikke helt problemet.
Den som står som eier av pointsharing-gruppen bestemmer om de som er medlemmer i gruppen skal kunne bruke poeng. Dette er en innstilling under Vis medlemsinnstillinger på medlemmet.
Takk for tips=) Det blir vel en del god lenger reisetid, men det er kanskje verdt å reise business med Singapore?
Det blir det nok, men vil definitivt valgt SQ any day over LOT, er vel de du tenker å fly med ifra WAW?