Jeg gjør det stadig vekk. Vibeke fikser sammenslåing, og jeg får tilbake poengdifferansen. Skatter regnes på nytt.
Det kan godt hende at svaret på mitt spørsmål finnes i en tråd allerede. Men det er så mange kommentarer her inne at det er vanskelig å finne ut av Jeg har to bonusbilletter med SAS til NY i september der jeg brukte Companion ticket fra AMEX. Jeg regner med at denne turen ryker. At jeg får tilbake poengene mine som ble brukt bør være uproblematisk. Men hva skjer med Companion ticket da? Den gikk ut i januar i år.
SAS sin Euronbonus-side for Coronaspørsmål har mange svar, men siden du er litt tidlig ute er det ikke åpenbart hva svaret er. Dersom CT-reise blir kansellert nå: Expired vouchers will be returned to you with an extended booking period to 31 Aug 2020. The service fee of 450 SEK will also be refunded. I dag får en mulighet til ombooking en gang med bruk av CT pr. 31.8 i dette tilfellet. Dersom reisen blir kansellert bør det være et visst håp om mulighet til en ombooking frem i tid....
Ville ikke være for sikker på det hvis jeg var deg. Slett ikke umulig at de er i gang igjen i September.
Det virker som om det er mulig å bytte mellom ulike klasser når man endrer en SK-booking på sas.no nå. I hvert fall får jeg både Go og Plus som alternativer på en booking der jeg opprinnelig har Business begge veier. Tror ikke dette har vært mulig før(?). Noen som f.eks. har forsøkt å booke Plus på utreise og Business på returen for så å endre til Business begge veier digitalt?
Tror ikke dette er veldig nytt, har gjort det mange ganger tidligere. men problemer med å endre bookinger om dagen, får denne feilmeldingen på alle mine bookinger
Åja. Hva er da grunnen for at folk driver og bestiller enveis biz for så å stresse med å få lagt til flight andre veien på et senere tidspunkt? Er vel da bare å kjøre biz ene veien og vilkårlig go andre veien, for så å oppgradere til biz begge veier når muligheten byr seg...
Tja eneste grunnen jeg ser at man ønsker sikre seg utreisen som slippes 330 dager før, og det da ikke er sluppet billetter(i noen klasser) for hjemreise enda
Fra SAS Eurobonus FAQ'en: For how long will Star Alliance award booking be closed? We will re-open the Star Alliance booking as soon as circumstances normalize. Ingen som har noe insideinformasjon på når dette eventuelt kan være?
Hva vil skje da med CTer som gar ut desember 2020 og januar 2021? vil de da også bli forskyvet til 31. August 2021?
Det lurer jeg også på. Har 3 ct som går ut 31.12 og når jeg spurte Amex om det i april visste de ikke om det ville komme noen justeringer. Tror ikke vi får noen avklaring på det før i høst en gang..
Noen som klarer å se om det er 2x seter tilgjengelig med ANA F 14.januar 2021 fra FRA eller LHR til HND?
Hyggelig av deg, takk! Tror ikke jeg kan benytte meg av dagen før dessverre, skal nå en ANA flight fra NRT til HNL den 15.januar på kvelden kl 20:35, mens den flighten du nevner lander like før kl 17:00 dagen før. Det blir for lang stopover med et par timer :/ Har TG F via Bangkok akkurat nå, lider ingen nød