Finner ikke poengtabellen for Star Alliance på SAS sin hjemmeside. Ser ut som den er fjernet Er det en "oppgradering" på gang? Blir jo ikke overasket om det skulle skje.. Noen som har hørt noe?
Det kan se ut som at hele poengtabellen er borte (404) fra sas.no -- både for SAS og *A. Antar dette bare er en glitch, da den fortsatt ligger ute på sas.se, sas.dk og flysas.com. https://www.sas.dk/eurobonus/point/flyv-med-point/pointtabel/ https://www.sas.dk/eurobonus/point/flyv-med-point/star-alliance-pointtabel/
Nå er det 2.5 måned siden jeg ga Amex beskjed om å bytte mitt Elite til et Classic kort...... siden jeg uansett ikke har brukt for noen flere CT'er i år. Det går jo ikke noe fly som man er interessert i å reise med. Jeg har sjelden vært borti noe mer klønete håndtering i Kundeservice - jeg tror jeg har ringt dem 6 eller 7 ganger for å få byttet dette - og deretter påpekt at de kanskje burde refundere medlemsavgiften for de siste 2 månedene..... Når alt tilslutt ser bra ut : Nytt kort på plass, medlemsavgifter refundert - så kommer det søren meg ny medlemsavgift igjen for neste måned....og dette på 390,- ... ikke vet jeg hva slags beløp dette er (Elite er jo 345,-) ...og heller ikke her forstår kundeservice hva det kan komme av. Ville det ikke vært enklere for Amex også dersom de hadde hatt en elektronisk kanal de kunne tatt i mot henvelser på - istedenfor å ringe hele tiden.... Frustrert fra hjemmekontor.......
Telefon er jo en sprre for å kontakte kundeservice, så er garantert en mye større gruppe kunder som ville tatt kontakt elektronisk. Jeg faller nok innunder der, har tenkt på å nedgradere det kortet en halv million ganger, men tenker på det ca hver gang i tidsrommet 22-24 og da er det ikke mye poeng å ringe.. Hadde jeg kunnet gjort det via mail/online hadde jeg vel nedgradert i mars..
Jeg har nylig endret en ct billett, datoen jeg endret til fører til at et barn på bookingen har fylt 12 år ved avreise, men ser nå på billetten at hun fortsatt står som barn, kan det bli problemer ut av det? Burde ikke sas fanget opp dette?
Hvis det er med Star Alliance så har du betalt fullpris allerede, da bør det ikke være noe problem. Jeg stod visstnok som barn hos Singapore Airlines etter en endring for noen år siden uten at det utgjorde noen forskjell.
Men kundevennlig er det ikke......også er det en gjenganger at jeg må ringe 2 eller 3 ganger om alt før de retter opp.... Det hadde vært fint med noen andre altenativer
Hvordan er det egentlig med «korteste mulig reiseveg»? Tenkte meg en solo langweekend til Bangkok, evt Tokyo i november. Hvis jeg velger Bangkok, tror dere jeg får gjennom en rute som Ksu-Osl-fra-bkk med retur bkk-hnd-fra/lhr-Osl-Ksu? Thai first nedover og ANA first hjem med thai first fra bkk-hnd? Eller Tror dere at tallin insisterer på at jeg må reise bkk-fra-Osl-Ksu hjem også? Og hva anbefaler folk her inne, 3 dager i Bangkok eller Tokyo alene?
Og er det sånn at man ikke får booket thai first før det er 3 mnd til avreise? Ser masse ledig i november, men er jo 4 mnd til...
Dette føler jeg nesten at jeg burde vite, men er det en greit sak å booke med mine poeng og fruens CT? Jeg har naturligvis hennes EB nummer og pin kode.
Det var vel mange feiltrykk her. TK har ikkje first, TG har ikkje F i 77w, og NH flyg med tidligere konfig som er ganske OK. Det tek heller ikkje 17 timer