Stortrivdes på Lily beach. All inclusive med god mat og drikke. Dyrt som det meste. Husk å sjekke priser på mat/drikke om dere ikke booker all incl. Med monopol er det stive priser. Ellers er jo en Hilton-kampanje god verdi der nede (men ikke billigere).
Noen som kan belyse hvordan det funker med CT hvis man vil ombooke. Både min partner og jeg har vanskelig ved å ta fri fra jobben, så booking 2-300 dager i fremtiden byr på en fare for at det clasher med jobb. Er det enkelt å ombooke, lett at finne nye seter (eller er man på samme vilkår som om man skulle booke på nytt) og koster det noe?
Man er på samme vilkår. Så det er vanskelig, men ikke umulig. Du må være vesentlig mer fleksibel dato og reiserute. Prisen er vel 150,- per pers for endring.
Mulig det finnes et enkelt svar på dette, men kan ikke finne. Deler av reisen til Asia i oktober, med CT er kansellert. Dersom jeg nå velger å kansellere hele turen, vil CT få utvidet gyldighet? I så fall, hvor lenge? Den går som normalt ut 31.12.2020
Gyldighet på CT ved kansellering utvides pr. nå kun til 31.08.20, så din vil i utgangspunktet gå ut som vanlig. https://www.sas.no/traffic-information/faq-corona-eurobonus/
For min del åpnet LH for C-booking ca 1 uke før avreise. Før det fant Tallinn kun X. Det var med OSL-FRA-PEK-SIN.
Både LH F og C har vanligvis sluppet 14 og 7 dager før. C er ofte fullt tett inntil avgang fra OSL. Før innstramningene fra LH kunne en f.eks finne flere avganger med LH F fra FRA/MUC, men ikke komme seg fra OSL direkte. Noen LH F hadde også married segments med LH C. For mange indirekte stopp i Europa la også en begrensning. Hvordan dette blir post-corona er ikke godt å si.
Nybgeynnerspørsmål; For å oppnå CT på amex, er det siste 12 mnds forbruk som teller, eller starter telleverket på nytt ved nyttår?
Noen tips til hvordan man kan få karret til seg to ANA O-klasse seter? Virker som de bare slipper ett og ett bonussete i first selv første dagen de slipper seter til neste sommer.
Usikker på om de heter YR. Men ja de fjernet den største avgiftsposten for kanskje 1-2 år siden samtidig som de økte poeng prisene for *A award en smule.
I forbindelse med auke i poengprisane på reiser med Star Alliance fjerna SAS fuel surcharge (YQ) frå bonusbillettar og erstatta dette med eit servicegebyr på kr 450. Dette har redusert avgiftene betydeleg, medan prisane i poeng har gått opp.
Eurobonus hadde relativt hyggelige priser før dette også, med fast YQ på €116 per retning på long haul-reiser. Til sammenligning må man ut med 3-4x av dette om man booker LH F gjennom Miles&More.
Hei tror dere det vil bli mulig å bruke CT som går ut 31 august i år(etter korona kansellering i sommer) på å kjøpe flybilletter til etter 3 juli neste år med retur 23ish juli? fortrinnsvis til et land som det regner mindre i, blåser mindre i og har over 9 grader i snitt temp