I forrige uke fikk jeg nesten hjerteinfarkt, men det gikk heldigvis bra.
@runese og jeg fant ut at vi skulle utsette vår felles Tokyo-tur, fra november til neste år en gang. Vi fant derfor billetter til avganger som passet oss fint, med to seter på ANA F påfølgende dager, både på utreise og retur. Dette skulle bli en enkel sak, og vi snakket med dem man må snakke med for å gjøre endringer på slike CT-billetter. Jeg og min kone hadde brukt 2 CT'er på denne bookingen, da vi ikke reiste sammen. Så langt så godt.
Plutselig hadde jeg 225.000 poeng mindre enn før vi gjorde endringen.. De var trukket fra min kones konto, og jeg begynte å få bange anelser. Var CT'ene gått ut på dato? Måtte jeg plutselig betale full poengpris på denne reisen? Nå var gode råd dyre. Kontoret var stengt, og vi ville ikke få noe svar før dagen etter. Jeg var litt i det stille hjørnet resten av den dagen. I et øyeblikks delirium tenkte jeg at jeg manglet en CT, så jeg avbestilte en ANA F-tur i juli.. (ja, jeg vet..)
Dagen etter fikk jeg tak i bestevenninna vår, og hun kunne meddele at hun hadde trykket på feil knapp.. Alt var i skjønneste orden, og jeg hadde fortsatt to CT'er igjen til bruk, og jeg fikk igjen 225.000 poeng hun hadde "stjålet" fra oss.
November-turen ble til februar-tur, dessverre uten ny kabin. Men fruen og jeg får reise sammen på vei hjem, og vi får 6 dager i Tokyo med
@runese og fruen.
Flyselskap: LH og NH
Klasse: Eco og First
Avreise fra: OSL
Destinasjon: HND
Enveis, T/R, Open Jaw: Tur/retur
Antal poeng brukt: 2x 112 500 poeng + 2x CT
Skatter & avgifter (per person): Litt usikker..
Antall reisende: 2 voksen
Reisen finner sted i: februar/mars 2021
Booket: Juli 2020
Flyvninger:
OSL - MUC / LH X
MUC - HND / NH F (Kona reiser via FRA)
HND - FRA / NH F
FRA - OSL / LH X
View attachment 76701
Eco må byttes til noe annet.. Men neste år er CT'ene gått ut..
Vis alt...