spørsmål: jeg har en ct som går ut 31 august 2020. Ser at jeg ikke får brukt den til neste sommer(etter 3 juli) som er første mulighet jeg får til å reise. Er det noe vits å prøve å selge den? 2-3k?
Du kan evt. booke om uten gebyr frem i tid til samme destinasjon. Vi skulle også til Bali i slutten av juni, jeg booket om til påsken 2021 på akkurat de datoene vi ønsket. Nå er det ikke mulig med SQ eller TG langt frem i tid, vi fikk Eva ut og Turkish hjem.
Prøv igjen en annen agent hos Tallinn. Selv om det er 8 legs maks så kan det være du er heldig med en annen.
Det er muligt at bestille Bonus rejser med Singapore Airlines Business, når de har ledige billetter. Dog kan jeg se, at det ikke er særlig mange afgange de har lagt billetter ud enda... Fra Vibeke
De er nok ikke helt up to date enda, fikk beskjed fra Tallinn at de ikke kunne booke SQ uansett klasse. Får vente til neste uke
Heisann! Ringte CT telefon nå for å bestille tur. Jeg hadde på forhånd funnet frem de individuelle flightene jeg ville booke, men fikk beskjed om at det ikke fungerte slik lenger. De søkte ikke leg for leg, kun hele reisen. Er det tilfelle, eller er det agent rulett som gjelder? Er det lettere med mail til Vibeke?