Husk at Thai kun kan bookes 3 mnd frem i tid for øyeblikket, mens EVA og Turkish er åpent ut juli 2021
Aha, godt å vite. Awardfares viser jo nemlig tilgjengelighet til juli 2021. Har null tro på reise til Asia eller Indonesia i løpet av 2020
Driv og ser etter utreise i AF for neste års sumarferie. Der finn eg berre legs som kan tingast med LifeMiles, ingen med Eurobonus. Er dette feil sidan SAS sin søkemotor er nede? Er berre SAS-legs som kan bookast med EB skal ein tru AF.
Ja det er sidan SAS sin søkemotor er nede, finn det du vil på AF og gjer eit forsøk Stor sjans for at du lukkast
Forsto det slik at det ville vise 0 med Eurobonus så lenge SAS sin søkemotor er nede, men at tilgjengeligheten ikke var så ulik Lifemiles slik at man kunne bruke det som et utgangspunkt.
Jeg snakket med bookingen til ct i forrige uke. Hun sa at det ville bli tatt en beslutning i løpet av de neste ukene om de skulle forlenge ct`en til de som går ut 31 aug. Har noen andre hørt lignende? hadde det blitt utsatt 2 måneder så hadde det gått an å bestille tur til neste sommer som hadde vært genialt
Jeg har en CT som gikk ut 15/1/20 som har vært benyttet til en tur nå i høst. Jeg fikk opplyst at jeg ikke kunne endre min reise uten å miste CT dersom det er jeg som vil gjøre en endring og ikke flyselskapet. Med en gang flyselskapet gjør en ruteendring ville jeg få ny utløpsdato 31/8. Jeg ble også opplyst om at de ikke enda visste hva som kommer til å skje med CTer som har fått utvidet frist, eller hvordan ting er etter 31/8 for min situasjon.
Synes faktisk det er noe smålig å ikke forlenge gyldigheten på CT i den situasjonen vi er i med svært begrensede muligheter for å bestille bonusbilletter. Utvidet frist til 31.08 er også litt snaut. Kunne de ikke bare gitt til 31.12?
Står i telefonkø nå for å finne ut om jeg får bestilt et alternativ til reisen som ble kanselert i dag. Skal høre om de vet noe mer angående utvidelse.
Det jeg nettopp ble fortalt: De som har bestilt en tur som skulle finne sted før 1.9 fikk forlenget til 31/8, de som skulle ta en tur etter dette, får CTen tilbake med en utløpsdato som er 1 mnd senere enn planlagt utreise. Min CT er nå gyldig til starten av november, siden jeg skulle reise i starten av oktober.
Hvilken opprinnelig utløpsdato på CT gjaldt dette for? Min ble opptjent i 2018 (tipper utløp 31/12-2019), benyttet i mars 2019 for reise i mars 2020 (til Vietnam). Men fikk i februar 2020 booket om til desember 2020. Tviler på at det er åpnet for Vietnam til da ...
Denne situasjonen er jeg i også. Men får man faktisk booket noe CT med annet enn SAS per nå? Er jo litt i tvil om hva jeg skal gjøre. Planen var jo å bruke de i sommer, men det rakna jo greit ... Tips ?
Er rimelig sikker på at det var en CT opptjent i 2018 på en "gammel amex plat", brukt i nov 2019 til en tur i oktober 2020.
Oi oi! Så løsningen her blir kanskje å booke noe for 2021 for å så håpe at landet / destinasjonen er "åpent" når den tid kommer? Eller er det mer å ta høyde for?
Mulig jeg har blitt for bortskjemt med bestillingsløsningen på sas for star alliance bonusreiser, men er expert flyer bedre enn award fares når det kommer til å søke på en spesifikk rute? Jeg søker leg for leg på awardfares, men finner ikke noe som passer sammen