e-post i dag: Din Amex voucher har blivit förlängd Litt interessant at det står at vi kan booke tur med SAS, antar dette er en feil da det gjelder en *A voucher.
Ikke offisielt åpnet ennå? Det er bare nettløsningen som er stengt. Full mulig å booke via telefon hos SAS Kundeservice.
Ja, men hvor mange vet det? Det er ikke sånn at SAS har sendt ut mail om at man må ringe inn istedenfor å booke på nett. Og hvis de sender ut en sånn mail som kun nevner booking på SAS sine avganger tyder det på at de ikke ønsker å snakke for høyt om at det går.
Kan jeg booke meg og min frue på CT, og ringe inn og legge til 2 barn på bestillingen i ettertid? Dette gjelder en SAS reise i Europa.
Du vil få en egen PNR for tilleggspax, men kan knyttes mot deres reservasjon så du slipper andre utfordringer (om du finner riktig agent)
Dette høres jo nesten for godt ut til å være sant. Har også en CT-booking i oktober jeg ikke skal dra på, men har ventet med å avbestille. Brukte du «søk om kansellering og refusjon» nederst til høyre inne på «mine bestillinger»?
Fikk melding i dag om at SQ har gjort equipment change fra 77W med F til A350 uten F på AMS-SIN. Er dette permanent? I så tilfelle ryker F på denne ruten.
Vanskelig å si når vi ikke vet når du skal fly. Siste oppdatering fra routesonline.com er at SIN-AMS skal gå 3 ganger ukentlig. Forrige oppdatering sa 2 ganger ukentlig med A350. I tillegg skriver de: Jeg har en SQ F i slutten av oktober, men det er vel bare et tidsspørsmål før denne ryker også.
I utgangspunktet rundt nyttår, men tviler på at det blir noe av turen uansett. Takk for oppklaring. Er det andre flyplasser i Europa som får F da, eller er det sporadiske avganger fra LHR som antakelig vil gjelde fremover?
Hele det reduserte ruteprogrammet til SQ blir nesten utelukkende operert av A350, og de har foreløpig blokkert salg av F for hele rutenettet ut januar. Gjetter på at det vil ta en stund før maskiner med F-kabin kommer tilbake i ordinær trafikk.
Mainlymiles har en utdypende artikken om dette https://mainlymiles.com/2020/08/18/...s-first-class-and-suites-until-february-2021/
Det gir vel mening med redusert etterspørsel å operere med flytypene som er billigst i drift, dermed moderne A350 og B787 uten F kabin
Jeg har F i 777 med SQ SIN-FRA i slutten av januar, ikke fått mail enda. Men den kommer nok dessverre.
Utrolig kjedelig... Jeg er litt usikker på de 450kr om man får de tilbake. Du kan jo evt booke om til senere neste år? Jeg tenker å booke om til august/sept og endre destinasjon pga været
Min tur AMS-SIN i starten av desember fikk samme endring. Så nå er hele turen kansellert og booket om til mars med OZ. Edit: Fikk endret gratis og benyttet samme CT som egentlig skulle vært benyttet i mars 2020 som utgikk des 2019. Det er god service!
Ikke med SQ virker det som. Men du har blant annet ANA som har F ut ifra LHR og FRA til HND som kan bookes så langt frem i tid.