Vær OBS på at man ikke er i transit mellom HND og NRT, du skal inn i landet og det fører pr dags dato til 14 dagers karantene
Jeg ser på turer til vår/sommer neste år. Og kommer ikke til å dra hvis det er fare for karantene enten i landene jeg skal til eller når jeg kommer hjem. Men takk for tipset =)
I know bare dumt hvis du feks kan reise til Hawaii uten karantene når du kommer hjem feks, men så er det transit fra HND til NRT som veltet hele turen
Ja, noen eksempler fra Awardfare per nå: 1 billett NRT - HNL: 22. jan, 14. mar, 17, 20, 21, 27, 29. mars, 1, 4, 10. apr, 5, 6, 6, 7,9, 11. mai, 15, 15. juni, 10. juli 2021. 1 billett Europa - Japan: 18, 20. januar, 18. februar, 2, 29. mars, 15, 29, 39. apr, 1, 25, 27. mai, 3, 4, 4. juni, 5,7. juli 2021
Jeg fikk samme melding i dag, på en reise jan/feb. Først fikk jeg hjertet i halsen, og så brukte jeg 10 minutter på å finne ut av hva som er endringen. 10 min mer på retur med NH211. I følge Seat Guru og denne siden tror jeg at det er byttet til gammel kabin. Samme på min reise.
Var det jeg fryktet. Var usikker på om Seat Guru viste riktig kabin da det var mulig velge ulike fly ute til venstre. Da blir verdien av First plutselig ganske liten hvis det er gammel kabin både ut og hjem. Får ringe SAS ...
Fra ANA sine hjemmesider ser det ut som den har 64 seter i Business, og da er det vel stadig ny kabin. Puh.
Har du trua på at det blir mulig å reise rundt disse tider? har selv en kongereise i februar 2021, med First hele veien t/r HNL.. i våres var jeg overbevist om at dette hadde roet seg innen nyttår, nå er det snart oktober og jeg er ikke like optimistisk Er det noen som har sjekket hvordan serveringen osv er på F i disse dager?
Jeg fikk samme endringsmelding på NH211 i januar, når jeg sjekker på ANA siden så er det fortsatt The Suite så virker som bare lagt til 10 min av en eller annen grunn.
Jeg håper, men jeg har egentlig ikke trua. Denne ego-trip'en har jeg gledet meg til siden februar, og jeg har tenkt til å glede meg helt til den kanselleres.
Interessant. Der er det ny kabin på min reise også. Har ikke sjekket Seat Guru før i dag, så det er nok kanskje der feilen ligger. På EF er det fortsatt ny kabin som vises.
Der har man forskjellen på en optimist og en pessimist. En optimist har i alle fall fått gleden av å glede seg, til det motsatte er bevist
Problemet er at optimisten går på mange flere smeller og skuffelser enn pessimisten. Snakker av erfaring.
For optimisten er det verken en smell eller skuffelse... kan jo vinne neste gang! Pessimisten derimot bruker tiden på å ergre seg over tapet, og lurer på om han i det hele tatt gidder å være med. Minner meg litt om en CT-booking.