Ah - selvfølgelig! Litt rusten etter 6 måneders flaksing med armene på hjemmekontoret som eneste flyopplevelse.
Nå har jeg lett 10 sider bakover i tråden, samt forsøkt å søke uten å finne svar. Opptjent CT, forsvinner den hvis jeg sier opp tilhørende Amexkort?
Pleier SAS å vente med å slippe bonusbilletter for neste år inntil årsskiftet, eller hvordan er dette normalt? Har vært en del billetter tilgjengelig til ulike destinasjoner frem til jul, men fra 2021 har det ikke vært en eneste billett å finne. Jeg snakker nå om "Finn sas bonusreise" på sas.no, om det skulle være uklart
Jeg har aldri hørt om noe annet enn 330 dager før, og at det så kan slippes ytterligere seter etterhvert. Men om det kan være noe annet i disse tider vet jeg ikke..
Nei, det var det jeg også trodde, men jeg har kikket siden før sommeren, og det har tross alt vært en god del ledig frem til jul, men ingenting etter nyttår.
Hva søker du på? Jeg sjekket nå og det finnes masse til USA og Tyskland mellom januar og august som var de jeg så på. Dog lite i Biz, men plus og go i massevis....
Hei! Snakket med Amex for ca 1 mnd siden om hva som skjer med CT-er som går ut i år. Da sa de at såvidt de visste kan man forvente informasjon rundt dette "i løpet av høsten", og at det kan være snakk om å forlenge CT-er med "perioden som er påvirket av Covid-19". Så ganske runde og uforpliktende formuleringer, men fikk helt klart inntrykk av at "noe" er på gang... Har noen andre hørt lignende?!
Jeg gjorde om på en setning i det første innlegget mitt, og da falt det ut at jeg snakker om billetter i C. Og destinasjon USA eller Asia. Der kan jeg ikke se det ligger en eneste businessbillett i 2021.
Spurte spesifikt om søkefunksjonen på sas.no. Har sett at det er billetter tilgjengelig på andre søkemotorer, men synes det er praktisk å kunne bestille når det dukker opp billetter og ikke være avhengig av å ringe Tallinn. Edit: ser forresten nå at det går å booke via awardhacks. Var ikke klar over denne muligheten. Men rart at de billettene ikke dukker opp i søket på bonusbilletter på sas.no.
Jeg har også flere turer til Usa neste år i biz. Til begge kyster Og alle er funnet kun gjennom sas.no
Vi har billetter i First i begynnelsen av desember i år, men den turen blir det ikke noe av. Noen som har funnet billetter i First/Business til Japan utover høsten 2021?
På awardhacks ser du enkelt-strekninger. Hvis du søker fra OSL feks, så kan det hende at det ikke er ledig på OSL-CPH, men at det er ledig videre hvis du dropper første strekket. Da kommer det ikke opp på sas. Et tips kan være å søke enveis på awardhacks. Eventuelt booke med retur fra en annen by. (Spesielt aktuelt i USA).
Jeg har booket OSL-CPH-SFO-CPH-OSL i C i juni 2021. Og OSL-EWR-OSL i C i august 2021. Begge gjennom SAS sin søkemotor.
Du har kanskje brukt søket på https://www.sas.no/eurobonus/award-trips/? Ser ut som at kalenderen der ikke er oppdatert for 2021. Søk på poengreiser fra forsiden av sas.no virker derimot som vanlig og gir tilsvarende resultat som man finner på awardhacks, om man er logget inn får man også opp lavpriskalender med mulighet for filtrering på klasse.
Takk! Dette er nok svaret, ja. Og takket være deres eminente svar, har jeg nå fått booket OSL - SFO i C med SAS. Så er det bare å krysse fingrene for at man kommer seg av gårde. Turen jeg hadde i november avbestilte jeg da jeg hadde null tro på at den lot seg gjennomføre.