Er det noen som har hatt trøbbel med at opptjente CTer ikke kommer opp i oversikten på sas.no når man skal bestille en bonusreise? Jeg har Premium og 3 CTer, men det er bare Premium og 2 CTer som dukker opp.
Dette er eit problem ja. For min del har eg to ct'ar tjent opp med Amex Elite og det er kun ein av dei som viser på sas.no.
Eller tenkte du på nå med en gang? I så tilfelle, nei. Ville bare forsikre meg om at de ikke blir borte. Har ikke sånn allverdens tiltro til Amex it...
Merk at det å legge til nyfødt i en eksisterende booking håndteres på samme måte som en navneendring, noe SAS normalt ikke tillater *A-bookinger. Se forøvrig https://insideflyer.no/forums/threads/tips-til-ic-flygning-med-ufødt-infant.9446/
Ser at Ana nå har skiftet ut 777-300 flyene sine med 787-9 fra frankfurt til Tokyo fremover. Når jeg søker på ana sine hjemmesider så virker det som om de setter inn 777-300 flyene igjen med de nye suitene på begge flyvningene fra Frankfurt fra 1 april. Er det hold i dette tror dere? Holder på å booke en CT reise i april hvor det er ledig fra tokyo til london med den nye kabinene, men kan være en dag lengre og det er da ledig med NH223 fra tomyo til Frankfurt. Vil veldig gjerne prøve ut de nye suitene.
Et spørsmål ut i luften ved bla bruk av CT: Hvis jeg finner utreise og må vente med å bestille returen senere fordi jeg må vente til disse kommer opp. Vil hele reisen bli rekalkulert når jeg finner returflygninger?
Det skal gå fint, med forbehold om at returen legges på før CT går ut på dato. Poengtrekk og avgifter kalkuleres på nytt ved enhver endring, så du vil ende opp med normal t/r-pris.
Jf. bookingen min til Bali i posten her, noen som har erfaring rundt at Tallinn finner seter på aktuelle flighter, men ikke kan booke de? Agenten sa at de fant ledige seter, men Turkish hadde vistnok ikke bekreftet flighten? Hun kunne dermed ikke booke setene for meg?
Ikke nøyaktig det samme men jeg fikk booket TK via IST til CGK langt frem i tid, samme kveld kansellerte TK bestillingen, kanskje Tallinn prøver å være proaktive angående dette.
Ja det kan godt være. Men ifølge agenten, så lå det ikke hos dem, men hos TK som ikke lot de booke setene, selv om de fant ledighet.
Snakket med Tallinn i dag, og de fortalte at SAS nettopp hadde gitt ny info i dag om at CT med utløp 31.12.2020 er forlenget til 31.03.2021.
Hei, Noen som vet status på hva som skjer med CT utløpt 15.01.20 i fra DNB Amex som har reise bestilt, men har blitt kansellert? Har ikke kommet så langt å ringe til Tallinn, men mulig det er like enkelt å få ett svar her. Skulle reist til Bali midt i november, men flightene har blitt kansellert en etter en nå. Er det bare å se langt etter CTen eller er det noen som har fått den forlenget? Takker på forhånd for svar/innspill.
Jeg fikk booket tur/retur OSL-DPS i juli neste år. Bookingen skjedde for et par uker siden. Men det ble OSL-FRA-IST-DPS. De fant ikke noe ledig OSL-IST.
Min DNB CT ble forlenget til 30. november (når jeg spurte for en måned siden) etter en kansellering i august/september, men er nok best å dobbeltsjekke med Tallinn!