Da er vi tre Vi reiser noen uker tidligere, med OSL-MUC-HND-LHR-OSL. Satser på at det går fint å få lagt til babyen når den kommer, og at vi kanskje er heldige og får «oppgradert» til LH F på utreisen
Ringte det vanlige EB-nummeret, og Jon kunne bekrefte at f.eks LAX-HND-FRA var mulig å booke som enveis-billett.
Det gjelder vel å finne en kundebehandler som er enig i at en tur innom Tokyo høres fornuftig ut https://www.flysas.com/en/help-and-...ard-trips/are-there-any-routing-restrictions/
Ha ha! Det var. Nå har det tynnet ut ser det ut til. Skulle gjerne hatt ny kabin begge veier. Men CT utløper 30. november, så blir nok slik den er booket nå ...
Ringte du dem i dag? NY inn/ut er nok best, men vi får se hva Tallin foreslår.. Nå er det 1,5 år siden jeg bokket der sist, så har nesten glemt prosedyren Funker united / awardfares for å se tilgjengeligheten for Nippon?
Ved en tilfeldighet fikk jeg opp varsel om ledig F i samme kabin som jeg allerede hadde booket 2pax selv. Av ren nysgjerrighet sjekket jeg setereservasjon på AF og så at 1 av mine seter nå var ledig. Syntes dette var rart og logget inn på SAS for å kreve plassen min tilbake, da fikk jeg se at SAS/Tallinn har splittet min booking og fjernet meg fra store deler av hjemreisen (BKK-HND-FRA-OSL) og første del av utreisen (OSL-FRA). Noen som har opplevd lignende og har tips til hvordan jeg burde angripe situasjonen ?
Mitt problem er at jeg nå befinner meg i Barentshavet med meget begrenset telefontilgang og dårlig internett. Må nok bare la denne stå til jeg er tilbake på fastlandet og se hva som skjer. Evt bestille AMEX elite, bli gull og kontakte Vibeke på Mail
Aiai sjekket med CT telefonen i dag.. Kun enkelt seter ledig med F til HND, ingen ledige for to pax. +Infant, hele oktover/nov