Så billetten var ikke utstedt? Da kan dessverre slike ting skje... Man er aldri trygg før billetten er ticketed.
Får man reservert sete uten billettnummer da? Husker jeg slet med det en gang da jeg trodde billetten fra Tallin var i boks. noen timer senere kom mail med eticket, også gikk det...
Har nå bestilt en CT booking i C klasse med TK. Hva er tidligste tidspunkt det er mulig å velge sete?
Logg inn på TK sin app eller nettsider og velg manage your booking. Fikk endret seter rett etter bestilling, det gikk ikke an å gjøre via SAS
Usikker på hva du mener, men jeg mottok 2x (per pers) dette fra sas som vanlig ved andre award bookinger jeg har hatt tidligere.
Det håper jeg og. Orker ikke styre med dette før jeg kommer meg tilbake på fastlandet med stabil tlf linje og bedre internett, så kapittel 2 kommer nok i midten av desember.
Facebook-chaten til SAS er tidvis bemannet av dyktige folk. Mulig det er hjelp å få der om du forklarer situasjonen?
Ber ofte travelagent ordne dette når jeg booker gjennom Tallin. Booket OSL - IST - SIN - IST - OSL med TK senest i går. ( reisetidspunkt oktober 21 ) Fikk de setene jeg ønsket. ( rad tre på alle fligtene)
Takk for tips, men vi snakker såpass ustabilt Internett at det å logge inn på sas kan være målet for kvelden. Velger rett og slett å la det ligge intill videre.
Hehe, kjenner den følelsen. Har selv levd i endel måneder på 512k satellittlink delt på noen håndfulle personer. (Legg også til scientefic utstyr som har priority ...)
+ 1 på denne erfaringa, og i 2020 så har ein prøvd og debugge pls program remote over treig satellitt link Sidan for og komme ombord og løse problemet med alt av karantene og styr så har 2veker gått.... Jaja, satse på LowOrbit satellitter kjem på plass.
Booka FRA-HND-FRA med ANA F for oktober neste år, ingen problemer å få LH C for OSL-FRA-OSL der i allefall.
Veldig rart at det skal være så forskjellige erfaringer her. Lurer på hva som faktisk er årsaken til at det noen ganger er umulig å booke C.
Utifra erfaringene som er postet her kan det virke som om rekkefølgen flyvningene søkes opp har noe å si. Kanskje enkelte agenter alltid sørger for å reservere plass på short haul-flightene først?
I mitt tilfelle så søkte vi etter long haul først og la på flight til og fra Oslo etterpå, men mulig eg hadde flaks...
Litt overaskende... Jeg har også trodd at forklaringen lå i det @trygveat skrev. Jeg booket nøyaktig samme reise som deg (for okt. 2021), og agenten tok long haul først. Når OSL-FRA og FRA-OSL skulle legges til så Tallinn kun eco. AF viste plenty av biz ledig