Kva er erfaring med og booke EVA (BR) ? Har opplevd at ikkje anten diamantmailen eller Tallinn ser seta. AF viser 2seter (Lifemiles) Expertflyer viser ikkje sete så langt fram i tid(maks 337dagar) så får ikkje sjekka der også.
Prøvde meg her omdagen på en booking med EVA air hjem fra Bali, Tallinn kunne se billettene men ikke booke dem.
Då er med fleire med same erfaring, tenkte i morgon og prøve direkte frå TPE og gjere om returen til Open Jaw. Kor langt fram i tid var dette?
Du kan bruke ein CT på ein person, og då få halv pris på ein person, men du vil ikkje kunne få dobbelt utbytte.
Jeg slet med å booke EVA nå i høst (oktober). Hadde mange telefoner til Tallinn + en til SAS kundeservice, men de så aldri billettene jeg hadde funnet på AF (selv der AF oppga 2 ledige seter). Så plutselig løsnet det en dag i slutten av oktober, og jeg fikk booket TPE-VIE 360 dager før avreise. AF oppga 1 ledig sete, og dette så også Tallinn.
Då får ein bare prøve igjen er ca 355dagar fram i tid. Ledige sete både før og etter mine datoar. Virkar som CDG blir slept først deretter VIE, AMS etc på AF.
Har hatt litt erfaring med booking av BR den siste måneden. Det virker helt "hipp som happ" om SAS Kundeservice finner setene eller ikke selv om de vises på AF. Tipper jeg har forsøkt ca. 8 ulike seter som AF har funnet og SAS Kundeservice har funnet ca. halvparten. Fikk til slutt booket VIE-TPE-HKG med reise i slutten av september 2021 i går.
Fikk booket BKK - TPE - CDG i går med EVA . Tlf til Tallin. Sammenhengene reise .Reisen finner sted 13/11-21.
Ser at @Modegard har booket JFK - HND // NH First // 77W (Ny kabin) HND - FRA // NH First // 77W (Ny kabin) og betalt 52.500 EB + CT. Er det virkelig OK å booke USA - Europa via Asia med CT? Eller har han hatt flaks?
Trur det er flaks, eg fekk booka ANC-YVR-HND-MUC-OSL einvegs. Men denne bookinga ville ikkje Tallinn endre når eg ville bytte til HND-LHR sidan den ikkje var lovleg. Men dei skulla la bookinga stå. Men trur det er mindre restriksjonar på einvegs, fekk lov med CBR-SIN-HND-LHR-OSL når eg hadde CBR-SIN-CPH-OSL fra før.
SQ og dette var for reise i November i fjor.... Men det var veldig bra tilgjengelighet på CBR-SIN, mykje bedre enn SYD-SIN hugsar eg.
Ikke open jaw, men enveis. Det har vært en del bookinger her tidligere som har gitt inntrykk av at de er mer fleksible på reiseruta når det er enveis i forhold til t/r. Jeg oppfattet at denne og var open jaw?
Ringte «Tallinn» nå. Fikk nei på JFK-HND-FRA. Spurte både som enveis og Open jaw Kanskje @Modegard kan bekrefte sin booking?
hahaha! Ikke ofte jeg ser en reiserute 100% klin lik reisen jeg er ute etter... Måned,Fligths og "antall" 2 voksene 1 baby :O Hvar inntrykket at det er mye First ledig til HND?