Hm, dette høres jo helt genialt ut. Men jeg er SVÆRT usikker på om jeg hadde klart å overtale madamen til noe lignende.
For å si det sånn, jeg brukte noen mnd for å overtale min bedfr halvpart også Men hun er veldig glad i ettertid for at jeg klarte å overtale henne! Bare ta kontakt hvis du lurer på noe, eller om madamen din har noen spm
Det skal jeg absolutt skrive bak øret - takk skal du ha Vi var forresten selv på Bali for ca fire år siden med dattera vår som da var ca 10 måneder og det var som du også nevner bare lutter glede å ta henne med rundt på øya. Hun fikk så mye oppmerksomhet at det ikke var måte på.
Har booket følgende reise. Tallinn sa at spedbarnet kan legges til senere uten kostnad. Noen som har erfaring med dette? Flyselskap: LH/NH Klasse: Business/First Avreise fra: OSL Destinasjon: HND Enveis, T/R, Open Jaw: Open jaw Antall poeng brukt: 225 000 + 1 CT Skatter & avgifter: 1 602 NOK per voksen Antall reisende: 2 voksne + 1 spedbarn Reisen finner sted i: Oktober 2021 Booket: November 2020 Flyvninger: OSL-MUC / LH Business MUC-HND / NH First (Gammel kabin) HND-FRA / NH First (2019) FRA-OSL / LH Business
Jeg har ingen direkte erfaring med dette, men andre her inne har ihvertfall fått lagt til spedbarn på *A-bookinger etter at barnet er født. Vær forresten oppmerksom på at NH ikke tilbyr bassinet i første klasse, kun i business, men man skal kunne booke infant i first uansett så vidt jeg vet.
Takk for svar. Da har jeg sikkert fått riktig informasjon. Og takk for informasjon. Vi finner en fornuftig løsning på hvor hun skal ligge
Tidligere har det ifølge Tallinn og ordinær kundeservice ikke vært mulig å legge til spedbarn på eksisterende *A-bookinger. Mitt inntrykk er at det å legge til spedbarn i praksis gjøres som en navneendring hos en av de voksne, noe SAS i utgangspunktet ikke tillater når det er flere selskaper involvert. Jeg har derimot ved et tilfelle fått hjelp av dansk kundeservice til å legge til infant på en booking med SK og SQ, her ble det trolig trukket i litt tråder på bakrommet slik som ved opplåsing av married segments. Flott om Tallinn (nå Kypros?) også kan fikse slikt nå, men selv ville jeg dobbeltsjekket om dette lar seg gjøre på booking med LH og NH.
Dobbeltsjekket med Tallinn nå. De bekreftet at dette er mulig og gratis. Vedkommende jeg snakket med sjekket opp (ble borte i 10 minutter), så regner med at dette er OK nå.
Burde kanskje spesifisert dette, men fikk lagt til retur på ct via mail. Kom med ønsket retur dato og noen ruter jeg hadde funnet på awardfares. Gold.dk fant ingen av disse, men fant andre alternativ som jeg tok istedenfor.
Jeg har kun fått en slik mail til tross for flere CT'er - antar det da gjelder universelt, og at det er SAS og ikke AmEx som "gir" oss dette.
Er det ingen som helst forbindelse med hva de finner på "tallin" (hørte noen også omtalte det som Kypros?) om dagen - og united? Hun jeg snakket med nå sier hun ser TG, men får ikke booket de så langt frem i tid (er vel økonomien til Thai som er spørsmålet) Hun fant ikke de jeg fant på united med TK og OS, samt en flight jeg fant med NH C (I) fant hun kun i economy. Hun fant returen med NH F (O) - så noe fikk jeg jo ut av det... men må fremdeles finne billetter for å eventuelt komme til Japan da. Edit: ser jeg kun måtte noen sider tilbake for å se at det virker litt bingo, men at de fleste ikke klarer å se noe særlig. Får smøre meg med tålmodighet og prøve en gang litt senere...