Jeg har følgende booking fra SVG-OSL-FRA-MEX som jeg skal prøve å booke om til LH F. Slik det har sett ut de siste ukene slippes det en drøss med F-seter til MEX, men det har stort sett vært samme dag og dagen i forveien av de aktuelle avgangene. Ihht til vilkårene kan man endre en CT 24 før avreise, men det har vært praktisert dagen før slik jeg har forstått det. Problemstillingen min er at flyet fra SVG-OSL går fredag kveld og FRA-MEX går påfølgende formiddag. Er det noen som vet/har erfaring med om det lar seg gjøre å endre fra Biz til First på denne flighten om jeg ringer inn fredag morgen ettersom selve flighten ikke er før dagen etterpå og det tross alt er på samme flyvning? Evt er det mulig å splitte ut SVG-OSL i en egen booking slik at det vil være mulig å endre på resten av bookingen som da ikke vil ha avreise før dagen etterpå?
Leter etter billetter i C til Thailand i november. Vises kun tilgjengelighet hos United, ikke Life miles. Hva er sannsynligheten for at det er ledige billetter for eurobonus? Fra tidligere erfaringer er det sjelden det er tilgjengelighet om bare United viser ledig.
Har et spørsmål til gitt! Booker normalt ganske standard-bookinger, men nå som det er restriksjoner både her og der får man prøve å være litt kreativ. Prøver å komme til et varmt sted i november, og tenker kanskje Cancun. Orker ikke maratonetappen til TK via MEX, så har funnet billetter til EWR på utreise. Kan jeg ringe CT telefonen å legge til EWR-CUN i eco med United, og i tillegg legge til retur i C med TK? Og legge til CT selvsagt. He he...
Godt poeng Hater bare å ringe CT-telefonen. Men satser på at kompetansen har blitt noe bedre siden sist jeg prøvde.
Jeg har vært heldig og har hatt kun positive erfaringer med CT-telefon siden DK gullmailen ikke booker (om) reiser lenger.
Jeg synes CT-telefonen fungerer bra for tiden. De i andre enden høres noen ganger ut som om de holder på å sovne, men de søker og finner både det ene og det andre.
Det er første leg som regnes som regnes som utreise og endringer må da gjøres iht fristen i forkant av denne. Dersom du fjerner SVGOSL fra bookingen vil da utreisetidspunktet fra OSL være gjeldende. Men du må da kjøpe (cash eller poeng) en ny billett/reise for SVGOSL.
Nå er det mye mas fra denne kanten, men stemmer det at poengprisen er 25.000 for bonusreiser fra EWR til CUN?
I økonomi koster det 25 000 poeng … 50 000 i Business Men hvis det er en del av reisen fra Norge koster det ikke mer … 130 000 t/r https://www.sas.no/eurobonus/poeng/fly-med-poeng/star-alliance-poengtabell/
Takk for svar. Har planlagt noen dager i NY så tror vi tar turen i 2 separate bookinger. Sitter med 4-5 CT som går ut 31.12.21 Ellers hadde jo t/r OSL-CUN vært den beste løsningen. Poengsummen blir vel noe dyrere ved å ikke bestille OSL-EWR og EWR-CUN hver for seg? Eller er jeg helt på jordet nå? Alternativ 1: OSL-EWR - 100.000 + CT EWR- CUN 50.000 + CT Tot 150.000 Alternativ 2: OSL-CUN/EWR-OSL- 130.000 + CT CUN-EWR - 30.000 + CT Tot 160.000
Hvornår kan jeg forventet at modtager en e-post fra AMEX / SAS omkring at jeg har fået tildelt en CT? Eller hvad er processen? Jeg nåede 150.000 NOK for 10 dags ish siden
Min erfaring er at det tar kun noen få timer. Ville sjekket spam-folder, kan være den har havnet der.