Biletter kan ikke endres etter CT er utgått. Når du lurer på om du kan benytte 1 CT nå, så antar jeg at du har funnet 1 sete i first/biz som du ønsker? Da vil det nok være lurest å bestille nå, for så å følge med om det blir sluppet flere seter frem mot utløpsdato for CT. OG ha en plan B for dersom det IKKE blir sluppet 2 seter
Da var du nok heldig. Jeg prøvde å gjøre en endring på en tur jeg nettopp hadde til å fly SQ i retur. Det ble ikke godkjent siden endringen var på 15 min...
Jeg ble plutselig veldig usikker her. Får man refundert det administrative gebyret på 450 kroner som SAS tar ved avbestilling av reiser som inkluderer flygninger *A-selskap?
Bare hvis flyselskapet selv kansellerer/gjør endringer store nok til at det utløser rett på fri kansellering. Du får også gebyret tilbake hvis du kansellerer i løpet av de første 24 timene
Det var en kort uke her tidligere i vinter der man kunne booke SQ. Det er borte nå ettersom avtalen med SAS har gått ut.
Er det problemstillingar rundt bruk av CT opptjent på Amex premium om ein nedgraderer til amex classic?
Har booket ANA first class for to personer HND - LHR, logger meg inn hos ANA og der står det first class og sete 1G og 1D. Reagerer bare hos SAS står det bookingklasse O og SAS Go Smart. Er dette normalt? Burde det ikke stått first der også?
Det er mye SAS ikke har på stell. Det viktigste er operating carrier, dvs ANA, de sier First, så er det First.
Såg ikkje denne før nå, men har flydd desse kombinasjonane til/frå ANC. UA: SFO-ANC I (Kom med UA til SFO frå FRA) UA: ANC-LAX X (SK heim frå LAX) AC: YVR-ANC X (LH til til YVR) AA: ANC-ORD-YYZ (Betalt bilett) så LH 747 heim frå YYZ Alle lange strekk i biz, 2pax. Heimreise bestilt/endra på veldig kort varsel. Utreise bestilt lenge før.
Men det er også billigste klasse SAS GO betalbilletter på SAS-metall, og det er vel der (kombinert med sløv programmering) problemet ligger
Hei. Vurderer Thailand sommeren 2024, og i den forbindelse ønsker jeg noen tips til hvilke ruter man bør søke på for å finne 4 billetter i C med SA. - Fra hvilken hub i Scandinavia bør man søke fra? - Hvor tidlig kan man ha håp om at det legges billetter ut? 330 dager som med Sas? Takker for alle tips. Gjerne om andre flyplasser enn BKK er et god utgangspunkt for en avslappende familieferie et eller annet sted i Thailand.