Det kommer vi aldri til å få høre. Jeg tipper derimot at det er et tiltak knyttet til klagingen på at det er vanskelig å få satt sammen reisene, ikke booke leg for leg osv. og at de derfor har utvidet varigheten litt. Noen av disse problemene er jo ikke pga. regler, men endringer på IT-siden knyttet til overgangen til Skyteam.
Hei, Vi er en familie på 4 som prøver å få landet en reise en eller annen gang i løpet av 2025. Vi er relativt fleksible på reisemål men ønsker at alle får fly sammen i biz. Primært Afrika, sør/mellom Amerika eller Asia. Noen som har oversikt over selskaper (evt. destinasjoner) hvor det slippes 4 eller flere billetter i biz samtidig?
Virgin og Vietnam har vel blitt rapportert at slipper flere bizseter om gangen. Bakdelen med Vietnam er dobbel poengpris, dog…
Både Air Europa og Vietnam airlines har en del ledig med opptil 9 seter på business. Men jeg regner med at det har med poengprisen å gjøre.
Du bør klare deg til Afrika om dere kan splittes. Det slippes 2 seter fra både AMS, LHR og CDG. Ut fra NBO er det ikke så farlig med biz/eco siden det stort sett er E190 det flys med. De slipper oftest 6 seter i eco.
Satt å skulle bestille CT reise før fristen.. Uhm, skal ikke de utgå 31/12 alltid? Det som står i eposten når du får de.. Har en CT som utgår 31/12-2025, så det er jo riktig. Og den andre som jeg mente utgikk i år, står det plutselig 31/3-2025 på.. Hmm kan jeg stole på dette haha.
Okei helt topp, det har gått hus forbi for min del. Godt med litt ekstra tenke tid Forøvrig.. Har ikke SAS og Delta codeshare? Er jo skyteam og.. Finner ikke joint reiser med hverken SAS eller Delta med direkte søk. Må søke separat. Delta søk viser bare KLM og AF. F.eks SAS TOS-/OSL/CPH-ATL, og deretter ATL->whatever.
Hei, er det noen som vet om det er mulig å legge til en ct i ettertid? Jeg har nok poeng til en tur i biz nå, og vet ikke om jeg tør vente med å bestille til ct er i boks