SAS Amex Companion Ticket (CT) - Q & A

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Jørgen, 14. april 2015.

1. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,390
    Bonuspoeng:
    113
    Det kommer vi aldri til å få høre. Jeg tipper derimot at det er et tiltak knyttet til klagingen på at det er vanskelig å få satt sammen reisene, ikke booke leg for leg osv. og at de derfor har utvidet varigheten litt. Noen av disse problemene er jo ikke pga. regler, men endringer på IT-siden knyttet til overgangen til Skyteam.

2. magnusnh

magnusnh Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,
    Vi er en familie på 4 som prøver å få landet en reise en eller annen gang i løpet av 2025. Vi er relativt fleksible på reisemål men ønsker at alle får fly sammen i biz. Primært Afrika, sør/mellom Amerika eller Asia.

Noen som har oversikt over selskaper (evt. destinasjoner) hvor det slippes 4 eller flere billetter i biz samtidig?

3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,284
    Bonuspoeng:
    183
    Virgin og Vietnam har vel blitt rapportert at slipper flere bizseter om gangen. Bakdelen med Vietnam er dobbel poengpris, dog…

4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,658
    Bonuspoeng:
    183
    Både Air Europa og Vietnam airlines har en del ledig med opptil 9 seter på business. Men jeg regner med at det har med poengprisen å gjøre.

5. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,103
    Bonuspoeng:
    183
    Du bør klare deg til Afrika om dere kan splittes. Det slippes 2 seter fra både AMS, LHR og CDG. Ut fra NBO er det ikke så farlig med biz/eco siden det stort sett er E190 det flys med. De slipper oftest 6 seter i eco.

6. Frode789

Frode789 Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Satt å skulle bestille CT reise før fristen.. Uhm, skal ikke de utgå 31/12 alltid? Det som står i eposten når du får de..
    Har en CT som utgår 31/12-2025, så det er jo riktig. Og den andre som jeg mente utgikk i år, står det plutselig 31/3-2025 på..:p Hmm kan jeg stole på dette haha. Screenshot 2024-12-22 192027.png

kiev liker dette
  7. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,080
    Bonuspoeng:
    183
    Dette har vel vært annonsert en stund, men pussig at det er forskjell. Slik ser min liste ut:
    IMG_0043.png

NoLimit liker dette
  8. Frode789

Frode789 Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Okei helt topp, det har gått hus forbi for min del. Godt med litt ekstra tenke tid :)

Forøvrig.. Har ikke SAS og Delta codeshare? Er jo skyteam og..
    Finner ikke joint reiser med hverken SAS eller Delta med direkte søk. Må søke separat. Delta søk viser bare KLM og AF.
    F.eks SAS TOS-/OSL/CPH-ATL, og deretter ATL->whatever.

9. Perry

Perry Nytt Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Hei, er det noen som vet om det er mulig å legge til en ct i ettertid? Jeg har nok poeng til en tur i biz nå, og vet ikke om jeg tør vente med å bestille til ct er i boks

10. interface87

interface87 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    437
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, det er mulig. Gjorde det senest 16 nov.

Perry liker dette
  11. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,937
    Bonuspoeng:
    113
    Og da var CT opptjent etter bestillingsdato? Hvis det nå er mulig er det helt nytt.

Del denne siden