Du får bare krysse fingrene. Beløpet legges ikke til på opptjeningen før transaksjonen bokføres. Det kan skje idag, og det kan skje på torsdag. Hvis det blir for sent ville jeg kontaktet kundeservice og spurt om de kan fikse det.. Du har tross alt trukket kortet i 2024 Og hvis du klarer kravet, men CT ikke blir utstedt før på nyåret så har du flaks. For jeg mener andre her inne har fått et ekstra år gyldighet i sånne tilfeller
Hadde samme problem med en kampanje der jeg hadde kjøp på siste dag. Som @Jorge nevner så gjelder kjøpet i 2024, mens Amex agentene henger seg opp når dette blir bokført. Kranglet meg fram etter noen telefoner men klarte det til slutt. Bare følg med hva som skjer, i prinsippet så har du handlet etter reglene.
Hvis man kansellerer for bare en pax i et reisefølge, etter CT har gått ut får man da poeng igjen for den personen, eller er de tapte?
Da fikk jeg CT i dag, 1.1.25 - manglet 710,- for å nå 150.000 i går, så jeg handla flere ulike steder i håp om å komme over. Heldigvis er det lit lagg i systemene til Amex, så jeg var fortsatt på 24-inntjeningen når dette ble bokført i dag
CT telleren er nullstilt. Fikk noen refusjoner tilbake i slutten av desember. Poeng er i minus. Tidligere ble poeng også nullstilt 1.1. Da har de fikset den glippen
Skal bestille tur i desember 2025, men returdatoer er enda ikke sluppet enda (Virgin). Er det mulig å bestille utreise nå, og deretter få lagt til hjemreise når den slippes? Vi er 4pers og 2CT skal benyttes.
Denne kommer opp på opp/nedgraderings-nettsiden, men det menes kanskje kun poeng opptjening og ikke opptjent CT.