Traff på Johannes på telefon. Har pratet med ham tidligere og han er veldig flink. Han fikk booket om eco til biz uten problem. Ba ham også sjekke opp CT’en på min samboers konto og han bekreftet at denne ligger der og kan brukes. Vi ble enige om at jeg skulle ringe inn når nye billetter var utstedt og legge den på. Han mistenkte at problemet lå i at den tidligere har ligget på en booking, for så å blitt tatt bort, og at denne referansen ligger igjen. Dette fører igjen til at den ikke dukker opp ved onlinebooking selv om den vises på SAS-profilen. Han bekreftet igjen på slutten av samtalen at CT’en er gyldig og kan brukes, men at det må fikses manuelt på telefon. Gir mening at man ikke kan legge til CT på mixed classes siden de ikke klarer å beregne poengtrekk på slike bookinger. Dog ganske håpløst fra et kundeperspektiv.
Fikk inn en endring (Turkish selvfølgelig) på en CT tur (ikke min reise, men jeg er mellomledd). TK har flyttet CPH-IST slik det ikke er mulig å rekke neste ut fra IST. Kan CT telefonen eller SAS være behjelpelig med å finne en form for connection? Har jo vært usaklig mye endringer, men per nå er jo reisen ikke mulig. Endringen kom 15.10 og reisen skal være i slutten av november. CT går ut i år.
Fikk nettopp disse nyhetene servert av CT-telefonen selv. Har lest meg opp på de siste sidene i tråden. Ekstremt skuffende. I likhet med flere andre i tråden her blei jeg lovet at dette skulle være mulig å fikse selv etter 1. september. Kan de bare komme unna med regelrett løgn altså? Ekstremt skuffende!
Kanskje man må begynne å ta opp samtalene. Selvsagt opplyse om det. De tar jo opp samtalen så da må jo vi ha lov til det.
Ja, jeg gjorde det noen dager siden og jeg ringte midt i natta sp det ble vanlig kundeservice som hjulpet (den andre men den første hjulpet meg ikke). endringen fra Turkish gjorde at jeg skulle miste videre flygninger og hun søkte opp (eller du kan gjøre det før ringer inn) for alternativ
Ringte inn på ny i går etter at nye billetter var mottatt. Som EBD kom jeg som vanlig i prioritert kø, men han hadde ingen problem med å gjøre ting fra min samboers konto når han fikk hennes EB-nummer av meg på tråden. Jeg har opplevd noen som ikke vil gjøre det og sier at man er 'låst' til det nummeret som er lagt inn ved start av samtalen (automatisk eller ved å taste). Han så CT'en og ba meg vente noen minutter mens han sjekket. Da han kom tilbake var alt ok og fikk lagt til og gjort om (trukket på ny) poengtrekket slik at det ble riktig. Ingen kommentarer til tidligere bookingnummer som lå på CT'en eller noe slikt. Han hjalp meg også med å reservere seter på SV og GA som ikke har vært mulig online. Det er artig at man sitter igjen med en veldig positiv opplevelse til tross for at det ikke skjedde noe annet enn det man i utgangspunktet skal kunne forvente.
Kan vel ta opp det man ønsker så lenge du er en part av samtalen, så det bør ikke være noe problem. Er ikke sikkert det lønner seg å opplyse om det, da du fort kan få en agent som blir enda mer firkantet...
Jeg søker råd fra forumet: Min fru og eldste barn har en booking BGO-MRU 03.07 AF - denne er ok. Hjem igjen så er det: 23.07.25 MRU-CDG AF 22.07.25 CDG-AMS KLM 23.07.25 AMS-BGO KLM Bakgrunnen er at AF sendte mail i september og sa at de måtte endre fligheten fra MRU-CDG fra 22.07 til 23.07. Sas klarer ikke å fikse dette her, KLM klarte heller ikke å fikse dette og AF sier at dette er booket gjennom reisebyrå. jeg finner billett fra CDG-AMS-BGO 24.07.25, men sas finner ikke det jeg finner vha award search. Noen tips eller anbefalinger uten at jeg må kansellere?
Har vært slik mer enn en uke mener jeg, er daglig innom i jakt på returbilletter. Igjen IT som svikter, den delen som formatterer webvisningen (CSS) er ikke tilgjengelig..
. Jeg har også fået en TK ændring, vet du om det er muligt for SAS at ændre hele rejsen til en anden destination med *A?
Er vel nesten som at alle bookinger bør være gratis på telefon da.. Er jo ikke alle som kan navigere i det der..