Løsning på CT-Problem med en Skyteam booking gjort før jeg opptjente CT.
Jeg booket en CT KRS - AMS - BLR / BOM - JED - AMS - KRS den 5 september, og da viste det seg at det ikke var mulig å legge til opptjent CT senere, da den var opptjent den 20 oktober, og da ble hele avdeligen ledet av
"Herr Tyverr" de kunne ikke legge på en CT som er inntjent på en senere dato enn billeteringen av flybilletten, og dette har hamret i stein sa de, så da var det ikke noe hjelp å få.
Løsningen på knipa ble som følger;
Siden billetten gikk ut den 1 Januar og en venn av meg er med på reisa, så kan jeg jo ikke endre den, men så fikk jeg kundeservice til å endre billetten BOM - JED - AMS - KRS fra 29 mars, til BOM - LON - AMS - KRS den 2 april i Biz, også gikk den igjennom. Så da ble billetteringsdatoen endret til 2 April, noe som er akkurat innafor visum reglene i India på 90 dager, for deretter å ringe inn til CT-Telefonen for å legge til CT med nytt billetteringstidspunkt.
Men det trikset så gikk CT-Biletten igjennom siden det var skrevet en ny beletteringsdato i bookingen som var den 25 oktober.
Så ble BOM - JED - AMS - KRS ledig på Biz, min originale dato, så da ringte jeg inn igjen, og booket om reisa fra 2 April til 29 mars hjem med samme fly som originalt, og booket om reisen til den. Med det så gikk den endringen igjennom, og da følte jeg meg......
Vis alt...