Er det noen her inne som har et godt råd? Jeg fant (nesten) en SkyTeam-bonusreise som jeg ønsket å booke i juni neste år. Med CT. Det var en open jaw. OSL-CPH-ATL i Business med SAS. Og LAS-MAN-OSL med Virgin og SAS. Problemet er at det ikke finnes noen plasser OSL-CPH i Business. Da tenkte jeg at jeg booker den fra CPH. Og så legger jeg til en feeder OSL-CPH etterpå, evt. i Eco. Men det ble stoppet av agenten. Siden feeder må legges på ETTER at resten er booket. Og jeg får ikke booket resten uten OSL-CPH siden dobbel open jaw ikke er tillatt. Agenten sa at det ikke finnes noen muligheter for å få til dette. Er det noen som har gode tips? Eller er det umulig? Jeg kunne jo ha booket 2 enkeltreiser, til USA og tilbake, men da må jeg ha 2 CT, og det har jeg ikke.
Akkurat det med dobbel open jaw er det strenge på, så det er vel i praksis umulig å få booket. En mulighet kan være å booke et siste leg OSL-CPH, som du evt kan ta bort når du legger på feeder?
Ring opp igjen og forklar hva du ønsker, og at du vet det er mulig å legge til feeder i annen klasse i ettertid. HUACA virker i blant.
Får du til MAN-CPH i stedet for MAN-OSL så er det kanskje en vei til å lukke dobbelkjeven, for å få booket de lange distansene?