SAS IT - feil og rar respons

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tobeornot999, 13. mai 2021.

  1. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, fant en god del seter med TK igår kveld og idag tidlig, men agenten fant ingenting idag, heller ikke jeg. Trodde alle var plutselig tatt, men da er det håp likevel da…
     
  2. Olsen_1988

    Olsen_1988 Nytt Medlem

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    29
    Bonuspoeng:
    18
    Flere som ikke får til å bestille Eurobonus reiser på sas.no? Får bare opp "Dessverre kan vi ikke finne noe som matcher søket ditt. Avgrens søket ditt" uansett hvilken type reiser jeg legger inn...
     
  3. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,152
    Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    89B57FD0-B50D-4C93-ADFF-212EBC4F06C9.png
    Ja hele dag i dag og i går, ringte SAS i dag 2 ganger og snakket med 2 svensker de ville ikke søke opp noe mens jeg måtte søke selv. Jeg forklarte det ikke fungerer, men nope de ville ikke hjelpe heller å søke opp noen alternativ rute.
     
  4. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    113
    Samme her. For 4 timer siden fikk jeg delvis treff, men får så å si ingen treff nå. :eek:
     
  5. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    113
    Det er kanskje lov å håpe at SAS I-hikket vi ser er pga den store mengden SAS bonusbilletter som blir sluppet for sommer 2023! :p
     
    Reiseglad and holmen like this.
  6. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    113
    Ringte inn nettopp. System er nede, så de får ikke søkt opp reiser der heller
     
  7. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,152
    Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Den er i gang igjen.
     
  8. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    113
    Stemmer det? Jeg får iallfall ikke opp noe, ser også at awardfares markerer 0 på EB tilgjengelighet, iallfall på de rutene jeg er interessert i
     
  9. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,152
    Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk opp rundt om i Norge, men europa fortsatt nede.
     
    Teknolai and mrt like this.
  10. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,685
    Likes mottatt:
    4,667
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk bestilt europa for ca 35 min siden. Men måtte igjennom 2 forsøk
     
    SVG_flyer and mrt like this.
  11. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,389
    Likes mottatt:
    16,481
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her, fikk gjort to bestillinger innenriks uten problemer nå.
     
    SVG_flyer liker dette
  12. Teknolai

    Teknolai EBD

    Innlegg:
    189
    Likes mottatt:
    192
    Bonuspoeng:
    43
    Sliter fortsatt med å gjøre søk for reiser til Asia, så det virker som ikke alt er oppe og går helt ennå. Flere som fortsatt har trøbbel?

    Søker etter *A reiser, forresten, ikke SAS-reiser..
     
  13. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    113
    Samme her, de har også problemer på telefon og alle 3 konsulentene jeg har snakket med var alle overrasket over at de ikke fikk søkt...
     
    Teknolai liker dette
  14. Teknolai

    Teknolai EBD

    Innlegg:
    189
    Likes mottatt:
    192
    Bonuspoeng:
    43
    Nå ser det ut som jeg får mer treff igjen! Både på Awardhacks og på SAS.no *A søket
     
  15. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg avbestilt et hotell for poeng så prøver jeg å bestille et annet men får beskjed at payment fail prøv senere, flere som har det problemet?
    Edit: fortsatt samme problemet, finner ingen kontakt info, noe vist å ringe kundeservice?
     
    Last edited: 23. sept 2022
  16. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,567
    Likes mottatt:
    9,155
    Bonuspoeng:
    183
    Og SAS IT henger sånn halvveis med. Som alltid....

    Kudos til dem for å registrere at jeg som diamant får håndbaggasje også på en billig-billett som egentlig ikke inkluderer det.

    Men jeg har også lounge og gullstuen av samme grunn. Det har de visst ikke registrert :p

    upload_2022-9-24_15-21-13.png
     
    Upsaker liker dette
  17. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,450
    Likes mottatt:
    4,386
    Bonuspoeng:
    113
    Prøver FRA-MIA, har funnet billetter i økonomi (lufthansa ut, tap retur) men møter den håpløse "Prisen du valgte er dessverre ikke tilgjengelig lenger. Velg en annen prisklasse."

    Og i likhet med @Spielhaug så opplever jeg at den endrer FRA til Paris (sikkert fordi første søketreff på "fra" er Frankrike, Paris).

    Må booke på telefonen da regner jeg med? Og håpe at de finner billettene?

    Dette er akkurat hva jeg gjerne skulle ha brukt epost til diamantmailen til, så man har alle navn og fødselsdatoer korrekt.

    Gi oss en opsjon om å sende inn en epost mens man er på tråden da!
     
    Spielhaug and tobeornot999 like this.
  18. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,438
    Likes mottatt:
    6,689
    Bonuspoeng:
    183
    En litt dreven agent kan kopiere ut passasjerinfo om man oppgir EB-nummer til medreisende. Enkelte klarer også å hente navn fra point sharing group eller tidligere bookinger.
     
    tobeornot999 liker dette
  19. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,450
    Likes mottatt:
    4,386
    Bonuspoeng:
    113
    Greit å vite :) Akkurat denne gangen skal 2 av de reisende ikke vite om det helt enda. De er ikke medlem av eurobonus heller. Satser på at det ordner seg
     
  20. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,450
    Likes mottatt:
    4,386
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg prøver igjen i dag og har fortsatt "Prisen du valgte er dessverre ikke tilgjengelig lenger. Velg en annen prisklasse". Jeg fant derimot ut at hvis jeg prøver å bestille FRA-MIA eller MIA-FRA seperat så kommer jeg videre til betalingssiden.. Så av en eller annen grunn klarer den ikke å sette sammen t/r-reisen.

    Da er det telefonen neste
     
    tobeornot999 liker dette

Del denne siden