Ja, fant en god del seter med TK igår kveld og idag tidlig, men agenten fant ingenting idag, heller ikke jeg. Trodde alle var plutselig tatt, men da er det håp likevel da…
Flere som ikke får til å bestille Eurobonus reiser på sas.no? Får bare opp "Dessverre kan vi ikke finne noe som matcher søket ditt. Avgrens søket ditt" uansett hvilken type reiser jeg legger inn...
Ja hele dag i dag og i går, ringte SAS i dag 2 ganger og snakket med 2 svensker de ville ikke søke opp noe mens jeg måtte søke selv. Jeg forklarte det ikke fungerer, men nope de ville ikke hjelpe heller å søke opp noen alternativ rute.
Det er kanskje lov å håpe at SAS I-hikket vi ser er pga den store mengden SAS bonusbilletter som blir sluppet for sommer 2023!
Stemmer det? Jeg får iallfall ikke opp noe, ser også at awardfares markerer 0 på EB tilgjengelighet, iallfall på de rutene jeg er interessert i
Sliter fortsatt med å gjøre søk for reiser til Asia, så det virker som ikke alt er oppe og går helt ennå. Flere som fortsatt har trøbbel? Søker etter *A reiser, forresten, ikke SAS-reiser..
Samme her, de har også problemer på telefon og alle 3 konsulentene jeg har snakket med var alle overrasket over at de ikke fikk søkt...
Jeg avbestilt et hotell for poeng så prøver jeg å bestille et annet men får beskjed at payment fail prøv senere, flere som har det problemet? Edit: fortsatt samme problemet, finner ingen kontakt info, noe vist å ringe kundeservice?
Og SAS IT henger sånn halvveis med. Som alltid.... Kudos til dem for å registrere at jeg som diamant får håndbaggasje også på en billig-billett som egentlig ikke inkluderer det. Men jeg har også lounge og gullstuen av samme grunn. Det har de visst ikke registrert
Prøver FRA-MIA, har funnet billetter i økonomi (lufthansa ut, tap retur) men møter den håpløse "Prisen du valgte er dessverre ikke tilgjengelig lenger. Velg en annen prisklasse." Og i likhet med @Spielhaug så opplever jeg at den endrer FRA til Paris (sikkert fordi første søketreff på "fra" er Frankrike, Paris). Må booke på telefonen da regner jeg med? Og håpe at de finner billettene? Dette er akkurat hva jeg gjerne skulle ha brukt epost til diamantmailen til, så man har alle navn og fødselsdatoer korrekt. Gi oss en opsjon om å sende inn en epost mens man er på tråden da!
En litt dreven agent kan kopiere ut passasjerinfo om man oppgir EB-nummer til medreisende. Enkelte klarer også å hente navn fra point sharing group eller tidligere bookinger.
Greit å vite Akkurat denne gangen skal 2 av de reisende ikke vite om det helt enda. De er ikke medlem av eurobonus heller. Satser på at det ordner seg
Jeg prøver igjen i dag og har fortsatt "Prisen du valgte er dessverre ikke tilgjengelig lenger. Velg en annen prisklasse". Jeg fant derimot ut at hvis jeg prøver å bestille FRA-MIA eller MIA-FRA seperat så kommer jeg videre til betalingssiden.. Så av en eller annen grunn klarer den ikke å sette sammen t/r-reisen. Da er det telefonen neste