Jeg har også det. Og mener at jeg endret til det på et tidspunkt i internetts ungdom. Det begynner å bli en stund siden..
I internetts ungdom startet jo SAS Eurobonus (1992), og om ikke annet så har en heller "varierende" IT-avdeling klart å spare på databasen over flyvninger vi har tatt helt tilbake fra den tiden av
Det er ikke uvanlig at online tjenester ikke har implementert rutiner for endring av brukernavn, det er ikke prioritert. SAS IT er ikke alene her.
Slet med nøyaktig det samme for et år siden, så det hjelper nok ikke å vente til i morgen og se om de har fikset det da. Husker dessverre ikke hva som var løsningen. Husker at jeg bannet mye, stygt og lenge, snøftet og var oppfarende mot uskyldige, men det var nok ikke det i seg selv som gjorde at det løste seg.
Haha! Uff… vet ikke om jeg skal le eller grine over at problemet har vedvart så lenge uten at det har blitt fikset! Ja ja, får prøve på ny på chatten, evt prøve gullmailen og se om det er NOE de kan bidra med
Fant plutselig ut at returen til vår tur neste års sommerferie er blitt delvis kansellert. Før fikk jeg både Mail og sms med svartid/reaksjonstid på 14 dager. Nå som ingenting er kommunisert, er det noe svartid jeg må forholde meg til?
Er noe kansellert uten at du har fått en alternativ rute kan du i praksis vente minst til dagen før avreise før du trenger å gjøre noe. Du kan jo ikke "automatisk" akseptere en omruting når du ikke har blitt rutet om.
Var det jeg også tenkte, men med dagens SAS KS , er jeg usikker på hva jeg tørr. Jeg har da fått tilbudet om å kansellere og få full refund, noe jeg ikke har noen hensikt å akseptere
Litt usikker på hvordan jeg skal få dette til? Er snakk om BKK-FRA i august 2023. Hvis det er en mulighet er jeg selvfølgelig interessert :-D
Det er for langt fram i tid for å få kompensasjon, og med mindre du flyr Lufthansa BKK-FRA gjelder ikke resten av EU261 heller, siden det ikke gjelder reiser inn til EU med selskaper fra utenfor EU. Hvis EU261 gjelder kan du kreve omruting ved tidligste mulighet, men det krever nok litt krangling og/eller klage til rett klageinstans i Tyskland. Hvis du ikke reiser med et EU-selskap kan du jo sitte stille i båten og se an om utreisen din også blir kansellert. Isåfall gjelder reglementet uavhengig av nasjonaliteten til flyselskapet.
Fyller ut APIS, men kommer ikke videre på side 2 ved å trykke «fortsett». Ingen feilkoder. Forsøkt Chrome og Safari (også restartet). Tips?
Navnet kommer ferdig utfylt (der min norske bokstav ikke er med). Prøvd «fortsett» tilbakepil og refresh. Også forsøkt iPad…
Sorry, my bad! Er mindre enn 72 timer til avreise, og får da ikke lagt inn. Ringte SAS som fikk lagt inn pass (men ikke første overnatting).
God anledning til å anbefale å ikke blande privat og jobb. Jeg har heldigvis et privat domene med exchange så full kontroll på mail og kontakter.. Koster noen kroner i året, men er verd det fra mitt synspunkt..