For å svare meg selv - jeg hadde glemt at jeg har en point sharing group, og 2 av reisene var bestilt fra min samboers konto. Poengene som kom i retur for disse vistes selvsagt ikke under mine transaksjoner. Så denne gangen var det meg, og ikke SAS.
Får bare feilmelding på sas.no når jeg søker på Star Bonus. Forstår det slik at alle har dette problemet? Er det i praksis ikke lenger selvbetjening på booking av Star Bonus?
Det har vært mye av det de siste dagene ja. (Siste ukene?) Men jeg har fått booket et par reiser, så det er mulig. Innimellom. Hvis du er tålmodig. Og prøver 7 ganger.
Får bare feilmelding på sas.no når jeg søker på Star Bonus. Forstår det slik at alle har dette problemet? Er det i praksis ikke lenger selvbetjening på booking av Star Bonus? Enig med holmen. Booket selv nylig til BKK med BR etter flere forsøk
logget inn på sas.no og søker etter "Star Bonus".. får endelig opp treff, men poengprisene blir ikke justert når jeg huker av for CT. Søket er for 3 personer. Erfaringer? Edit: Funker når jeg bare har 2 ja. Kan jeg ringe til gulltelefonen og få dem til å booke dette for 3 stk, der jeg også bruker en CT? Eller kan bare CT-telefonen gjøre dette?
Ja, du kan ringe inn og de fikser det. Har du nok poeng kan du også booke turen og så ringe inn og be dem legge til CT etterpå. Evt maile gull/diamantmailen hvis du har tilgang til sånt.
Takk. Nei, dessverre har jeg ikke nok poeng til 3xBiz uten CT. Men bør jeg booke 2 av 3 nå, også ringe inn etterpå for å ordne den 3 og legge til CT? Går ting såpass kjapt at jeg kan avbestille/frigjøre de 2 mens vi er på tråden? Jeg har EBG og kan maile dit, men kommer de til å prosessere den før kl 18 (når tlf åpner)? Hva er evt mailadressen?
Ringte og fikk svar med en gang. Var bare en plass ledig, selv om star bonus-søket på sas.no tilbydde 3. Expertflyer sa bare Yes...
Ingen VPN her. Det som var litt rart. Tror jeg hadde en lignende feil da jeg prøvde å opprette familiegruppe for litt siden.. SAS..
Oppdaget ved en tilfeldighet at jeg har dobbeltbooking neste uke, men mener jeg ikke er så svimmel at jeg har kjøpt 2 ganger. Sjekket mailene og fant kun bekreftelse på 1 av bestillingene, men den andre fant jeg faktisk i junk mailen. Det rare her er at jeg er 100% sikker på at jeg bare har bestilt denne reisen 1 gang. Kredittkortet er kun trukket for den ene reisen. Hva i all verden kan ha skjedd her? De er identiske på tur, men returen er ikke lik. Snakket med kundeservice nå, men det brøt etter 10 minutter.
Ja, og nå har SAS slått av systemene for black-weekend Dårlig engelsk er det også. Feilplassert "the" der.