SAS IT - feil og rar respons

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tobeornot999, 13. mai 2021.

  1. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,380
    Likes mottatt:
    5,339
    Bonuspoeng:
    183
    For å svare meg selv - jeg hadde glemt at jeg har en point sharing group, og 2 av reisene var bestilt fra min samboers konto. Poengene som kom i retur for disse vistes selvsagt ikke under mine transaksjoner. Så denne gangen var det meg, og ikke SAS. :oops:
     
    Eddie47, EndreD and holmen like this.
  2. The_Dude

    The_Dude Pompøs

    Innlegg:
    1,345
    Likes mottatt:
    2,318
    Bonuspoeng:
    113
    Får bare feilmelding på sas.no når jeg søker på Star Bonus. Forstår det slik at alle har dette problemet? Er det i praksis ikke lenger selvbetjening på booking av Star Bonus?
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,867
    Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Det har vært mye av det de siste dagene ja. (Siste ukene?) Men jeg har fått booket et par reiser, så det er mulig. Innimellom. Hvis du er tålmodig. Og prøver 7 ganger. :rolleyes:
     
    tobeornot999 and The_Dude like this.
  4. OSLflyer

    OSLflyer Medlem

    Innlegg:
    58
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    33
    Får bare feilmelding på sas.no når jeg søker på Star Bonus. Forstår det slik at alle har dette problemet? Er det i praksis ikke lenger selvbetjening på booking av Star Bonus?

    Enig med holmen. Booket selv nylig til BKK med BR etter flere forsøk:)
     
    tobeornot999 liker dette
  5. The_Dude

    The_Dude Pompøs

    Innlegg:
    1,345
    Likes mottatt:
    2,318
    Bonuspoeng:
    113
    logget inn på sas.no og søker etter "Star Bonus".. får endelig opp treff, men poengprisene blir ikke justert når jeg huker av for CT. Søket er for 3 personer. Erfaringer?

    Edit: Funker når jeg bare har 2 ja.

    Kan jeg ringe til gulltelefonen og få dem til å booke dette for 3 stk, der jeg også bruker en CT? Eller kan bare CT-telefonen gjøre dette?
     
    Last edited: 09. okt 2022
  6. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,340
    Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, du kan ringe inn og de fikser det. Har du nok poeng kan du også booke turen og så ringe inn og be dem legge til CT etterpå. Evt maile gull/diamantmailen hvis du har tilgang til sånt.
     
    The_Dude liker dette
  7. The_Dude

    The_Dude Pompøs

    Innlegg:
    1,345
    Likes mottatt:
    2,318
    Bonuspoeng:
    113
    Takk. Nei, dessverre har jeg ikke nok poeng til 3xBiz uten CT. Men bør jeg booke 2 av 3 nå, også ringe inn etterpå for å ordne den 3 og legge til CT? Går ting såpass kjapt at jeg kan avbestille/frigjøre de 2 mens vi er på tråden?

    Jeg har EBG og kan maile dit, men kommer de til å prosessere den før kl 18 (når tlf åpner)? Hva er evt mailadressen?
     
  8. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,340
    Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Du får ikke lagt til den tredje i samme bestilling i ettertid, så det beste er å ringe inn.
     
    The_Dude liker dette
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,310
    Likes mottatt:
    33,887
    Bonuspoeng:
    293
    [email protected]
     
    Jeanette and The_Dude like this.
  10. The_Dude

    The_Dude Pompøs

    Innlegg:
    1,345
    Likes mottatt:
    2,318
    Bonuspoeng:
    113
    Ringte og fikk svar med en gang. Var bare en plass ledig, selv om star bonus-søket på sas.no tilbydde 3. Expertflyer sa bare Yes...
     
  11. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,340
    Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Da ville jeg ringt en gang til. sas.no pleier å ha rett. Med mindre de er borte nå da :/
     
    The_Dude liker dette
  12. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    756
    Likes mottatt:
    754
    Bonuspoeng:
    93
    Dagens log inn...

    upload_2022-10-21_15-15-55.png
     
  13. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    113
    så ut som Norwegian med feilmelding i blått :p
     
    Skarven and Spielhaug like this.
  14. lohelle

    lohelle EBD

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    386
    Bonuspoeng:
    63
    Takk for den ja.. [​IMG]
     
  15. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,359
    Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Får denne hele tiden når jeg bruker VPN :(
     
  16. lohelle

    lohelle EBD

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    386
    Bonuspoeng:
    63
    Ingen VPN her. Det som var litt rart.
    Tror jeg hadde en lignende feil da jeg prøvde å opprette familiegruppe for litt siden.. SAS..
     
  17. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    756
    Likes mottatt:
    754
    Bonuspoeng:
    93
    Oppdaget ved en tilfeldighet at jeg har dobbeltbooking neste uke, men mener jeg ikke er så svimmel at jeg har kjøpt 2 ganger. Sjekket mailene og fant kun bekreftelse på 1 av bestillingene, men den andre fant jeg faktisk i junk mailen. Det rare her er at jeg er 100% sikker på at jeg bare har bestilt denne reisen 1 gang. Kredittkortet er kun trukket for den ene reisen.
    Hva i all verden kan ha skjedd her? De er identiske på tur, men returen er ikke lik.
    Snakket med kundeservice nå, men det brøt etter 10 minutter.

    upload_2022-11-3_21-13-50.png
     
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,310
    Likes mottatt:
    33,887
    Bonuspoeng:
    293
    Sikkert kansellering/ombooking av retur.
     
    Skarven liker dette
  19. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    756
    Likes mottatt:
    754
    Bonuspoeng:
    93
    Godt mulig, får ringe tilbake i morgen.
     
    RoadKing liker dette
  20. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,561
    Likes mottatt:
    9,145
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, og nå har SAS slått av systemene for black-weekend :(

    Dårlig engelsk er det også. Feilplassert "the" der.

    upload_2022-11-27_3-44-3.png
     
    Kristian and Are like this.

Del denne siden