En rar liten greie her hos meg, noen med erfaringer om lignende, eller vet kanskje årsaker til at jeg opplever dette.
Når jeg går inn i SAS MC appen under Eurobonus og transaksjoner (for poeng) dukker en refund opp med et SAS 117 billettnummer datert 20.3.
Eneste refund jeg har gjort er på en helt annen billettnummer og den var for kun en person. Summen er også en helt annen (1610 kr var betalt og jeg fikk refund på 700 kr). Og summen jeg får refund på er med ører, ikke et helt tall... Hva skyldes det? Utenlandsk valuta?
Når jeg søker etter en transaksjon med dette nummeret i SAS MC appen finner jeg ingen bokføring på en slik transaksjon. Heller ikke refund.
Når jeg søker i mine SAS bookinger i epost finner jeg bare transaksjoner som starter med 1172537 (september) og 1172539 (november), men ingen med 1172538. Jeg har heller ikke noen bookinger hos SAS i oktober der dette billettnummeret muligens stammer fra.
Hva kan dette skyldes? Her får jeg -800 poeng uten å finne noe som helst, og de pengene er ikke tilbake på konto heller.
Jeg får heller ikke søkt opp booking kun med billettnummer. Det er kjedelig...
View attachment 173853
Vis alt...