Har booket reise med poeng via SAS og skal fly reise med Turkish Airlines 23. oktober i økonomi klasse CPH-IST-KUL. Vil jeg kunne komme inn i lounge i Istanbul med mitt eurobonus gullkort?
Nei, men om du ikke allerede har gjort det kan du statusmatche med LH Senator og komme inn med den statusen
[QUOTE="larsmagnus, post: 549747, member: Agenten sa også at han skulle sørge for at denne informasjonen ble tydeliggjort på infosidene til SAS.[/QUOTE] Tipp topp at de løste seg. Det siste der tror jeg først når jeg ser det
Har noen en formening om hvordan opptjening vil være for TRD-OSL i plus pro? Det er selve bærebjelken i min opptjening. Blir det i noenlunde samme skala som i dag, eller blir det noe slags formel basert på geografisk distanse mellom de to byene?
https://www.sas.no/eurobonus/partnere/flyselskaper/scandinavian-airlines/ Nivåpoeng: Avhengig av medlemskapsnivået ditt, kan du tjene 25 % (Sølv), 50 % (Gull) eller 75 % (Diamant) flere Bonuspoeng på flygninger og oppgraderinger.
Ja, eneste forskjellen nå er vel at man ikke får +25% level points bonus, og dermed må fly 25% mer hvis man er på grensen.
SAS oppdaterte nettopp sidene med litt mer info: https://www.sas.no/eurobonus/poeng/bruke/partnerbonusreiser/
Ja og teit, gjør det jo ganske uaktuelt å bestille med disse.. Fra og ha noen og 20 selskaper man kan booke i *A er vi da nede på 14(11 som det er realistisk og booke med)
Ja det er jo på linje med hvor mye mer du må betale for Etihad awards som ikke er alliansepartner engang.. Får håpe det bare beror på at SAS ikke er ferdig med forhandlinger med disse selskapene og prisene havner på lik linje med de andre..
Ja, da blir jo omtrent samme pris som cash-billetter på tilbud. Delta tar ikke noe ekstra på VN, se feks:
Om du skal østover er det bare 3 igjen: GA, KL og AF. De andre er nå så overpriset eller slipper så få billetter at det ikke er realistisk.
Dekning er så dårlig da realistisk sett ift. *A for oss som vil østover.. :\ (for oss som har 0 interesse av å dra til USA, som da nuller også ut majoriteten av SAS sitt eget nettverk long haul)..