Scandic Hotels og Scandic Friends

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Ruby, 28. jan 2014.

  1. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,436
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk det til for ikke så lenge siden, ble litt trykking på nettsiden før jeg endte opp med å ringe kundeservice. Husker ikke helt hvorfor det ble slik, men det tok under et døgn før mottaker hadde fått medlemskapet registrert på profilen sin.
     
  2. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,725
    Likes mottatt:
    7,648
    Bonuspoeng:
    183
    Har ikke bodd nok til å komme høyere enn top level selv.

    Dette er ikke svar på spørsmålet ditt, men kan du fortelle hvilke "hemmelige" fordeler det er som RED? De holder det jo skjult på nettsiden.
     
  3. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har gjort dette to ganger tidligere. Fungerte greit, men var vel i kontakt med KS første gang jeg ga bort.
     
  4. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,436
    Bonuspoeng:
    113
    ET LIV PÅ TOPPEN
    Velkommen til Red Level! Som en av de få utvalgte som har nådd dette nivået, vil du nyte alle fordelene våre. Start med gratis frokost på et Scandic-hotell, selv når du ikke bor hos oss. Du vil også bli invitert til eksklusive Red Level-aktiviteter og andre unike opplevelser.

    HVER DAG ER EN SPESIELL FROKOSTDAG
    Spis frokost på et av hotellene når du ikke bor hos oss. Bare vis ditt medlemskort og ID i resepsjonen eller i restauranten. Vi gleder oss til din nye morgenrutine.

    EN PAUSE FRA KONTORET MED COWORKING
    Ha glede av hotellene våre selvom du ikke overnatter. Vis ditt Red Level medlemskort i resepsjonen og få tilgang til fleksible coworking-plasser uten kostnad. Inkluderer fordeler som kaffe, te, printertjenester og komfortable og inspirerende arbeidsplasser.

    RESTAURANT VOUCHER ELLER POENG
    Ta en matbit i restauranten under oppholdet, eller tjen poeng som du kan bruke senere, du bestemmer hvilken fordel du foretrekker. Som medlem på nivå 3 mottar du en restaurantkupong til en verdi av NOK 150 eller 1000 bonuspoeng for hver poengskvalifiserende natt du bor. Vær oppmerksom på at restaurant voucheren ikke er inkludert når du benytter bonusnetter eller delvis betalte bonusnetter. Hvis du velger bonuspoeng i stedet for restaurant voucher gjør vi oppmerksom på at det kan ta opptil 10 dager før poengene er registrert på din konto.

    OPPGRADER EN VENN
    La en venn eller kollega nyte alle fordelene på Top Level. En gang i året har du mulighet til å gi bort et medlemskap på Top Level til en person. Slik fungerer det:

    • Spør personen du vil oppgradere om å bli medlem i Scandic Friends. Hvis han eller hun allerede er medlem, kan du bare be om medlemsnummeret.
    • Klikk på linken nedenfor og legg til følgende informasjon, navn, e-postadresse og medlemsnummer, både for deg og din venn.
    • Ferdig - vi kontakter vedkommende.
    HØYERE OPPTJENINGSSATS
    Som medlem på Red Level blir du belønnet med en høyere poengsum. Nå er verdien din 3 ganger prisen. Dette betyr at hvis du bruker NOK 1000,- eks. moms tjener du 3000 poeng.

    ONLINE BOOKING BONUS
    Flere poeng er bare et klikk unna. Hvis du bestiller ditt opphold på vårt nettsted, får du 300 bonuspoeng per natt. Dette gjelder også når du bestiller en bonusnatt eller gir en bonusnatt til noen andre.

    FÅ GLEDE AV ALT
    Ta en titt på fordelene fra forrige nivå som du fortsatt har tilgang til.
    PARTNERE - EKSKLUSIVE TILBUD TIL RED LEVEL
    Som medlem på Red Level får du selvfølgelig tilgang til alle våre partnere. Du vil også få spesialtilbud og tilgang til arrangementer. Når vi tror vi har noe du kan få glede av, sender vi deg en e-post, så følg med!
     
  5. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Kan jo også legge til at man må ha ca 85 overnattinger for å nå Red...var ihvertfall da jeg "tippa" over.
     
    eventyrer and Flyrlavt like this.
  6. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,436
    Bonuspoeng:
    113
    Usikker på hva det "magiske tallet" er, men jeg var vel nærmere 80 når jeg nådde opp til red, så det er vel rundt der en plass, ja.
     
  7. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Ja kan stemme med 80, er en stund siden jeg kvalifiserte inn, så rundt der ja.
     
  8. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,436
    Bonuspoeng:
    113
    Ved utsjekk i dag fikk jeg delbetale med voucherene for det jeg hadde fra minibar og roomservice. Alt som normalt.
     
  9. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    750
    Likes mottatt:
    1,413
    Bonuspoeng:
    93
    Begynner å mistenke at det var kun det ene hotellet som hadde skremt de ansatte til å være vanskelige… ikke hatt problemer selv etter det
     
    Flyrlavt liker dette
  10. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,436
    Bonuspoeng:
    113
    Er dette noe som eventuelt blir kvalifiserende netter om man går for 100k poeng + 1250 NOK? Det gir jo ikke mening å betale 100k + 1250 NOK om man kan betale 100k poeng og få samme rommet.
    Om det er tilfelle så er jo dette meget gunstig for oss som sitter på en del poeng.
    Skjermbilde 2022-02-19 kl. 18.53.02.png
     
  11. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,436
    Bonuspoeng:
    113
    Sendte en mail for å spør, svaret jeg fikk var nytt for meg:

    "Takk for din henvendelse!

    Her ser det ut til at det har skjedd en feil, med mindre dette gjelder et av hotellene på halv poengpris. Du får selvfølgelig tellende netter mot høyere medlemsnivå, uanset hvilken pris du velger (og da anbefaler jeg selvfølgelig den til 100 000 poeng uten noen ekstra kostnad)."
     
    eventyrer liker dette
  12. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    750
    Likes mottatt:
    1,413
    Bonuspoeng:
    93
    Ny oppdatering på voucher vs godis. Har bodd på Scandic Byparken 10+ ganger siste halvåret, og alltid kjøpt meg en cola og en pose godt&blandet (jada, jeg burde vært sunnere, men men) med voucheren. Prøvde å være litt kreativ i dag og ta en sjokolade, men da var det stopp. Hun i resepsjonen kunne fortelle at slik hadde det vært siden hun begynte i fjor sommer. Konfrontert med min historikk mente hun at kollegene hennes da bare hadde gitt meg det uten å slå det inn, noe som jo høres veldig rart ut.... enda merkeligere er det at jeg er ganske sikkert på at hun minst en gang har vært den som da har gitt meg det gratis :rolleyes:
     
    Grooo liker dette
  13. geirek

    geirek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    256
    Likes mottatt:
    493
    Bonuspoeng:
    63
    Noen flere som ikke har fått doble netter kampanjen. Så ikke før vi var sjekket inn en måtte melde seg på. Men skulle vel holde likevel slik jeg tolket det?
     
  14. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,436
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg meldte meg på i forkant av mine opphold. Har 4 opphold så langt i løpet av kampanjen hvor 3 av oppholdene er på poeng, har fått 2x på kvalifiserende netter på alle 4 oppholdene.

    Må forresten være noe nytt scandic har begynt med? Kan ikke se at jeg har fått bonusnetter tellende som kvalifiserende netter før.
     
  15. geirek

    geirek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    256
    Likes mottatt:
    493
    Bonuspoeng:
    63
    De kom automatisk etter en stund,så ordnet seg
     
  16. Stigoo

    Stigoo Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    33
    På Eurobonus står det at EBD skal gi god pris dobbeltrom til enkelt rom pris.
    Erfaringer?
    Framgangsmåte?
    4 personer 2 rom.
    på forhand takk!
     
  17. geirek

    geirek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    256
    Likes mottatt:
    493
    Bonuspoeng:
    63
    Hvordan fungerer det når man skal bytte restaurant voucher mot poeng kan man gjøre dette i appen?
     
  18. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,436
    Bonuspoeng:
    113
    Litt usikker på om jeg forstår spørsmålet ditt, men du velger ved innsjekk om du vil ha poeng eller voucher.
     
  19. Marmag

    Marmag Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    13
    Det ser ut som at de har fjerne «bo 2 for 1» perk, er det flere ting de har forbedret bort i alle stillhet?
     
  20. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,436
    Bonuspoeng:
    113
    Det er en stund siden nå, og dette informerte scandic om.
     

Del denne siden