Får man ikke uansett rom for 2, til prisen av 1 person da? Jeg har aldri hatt noe praktisk problem med dette, verken på bonus- eller betalte netter. Men det er mulig at de slenger på et par hundre kr for å dekke frokosten til person nr 2? Eller misforstår jeg spørsmålet?
Hotel: Scandic Asker Status: 1st Floor Rom Booket: Standard Superior Oppgradert: Nei (booket 1 time før innsjekk) Åpent og lite slitasje, god service. Her vil @currahee og @drsyk føle seg hjemme. Rommene må være fra et tidligere sykehushotell? Det var alarmknapper mellom sengene og på badet. Muligens ombygd til roomserviceknapper? Sengene hadde også hev/senk både i rygg og fotende Ellers store og lyse rom. Minus for nattebråk fra McDonalds rett nedenfor vinduet. God frokost med flere varmretter bra med pålegg. Bacon fikk man kun på egg og ikke i løs vekt
Hotel: Scandic Sjølyst Status: Level 3 Rom Booket: Junior Suite Oppgradert: Nei Bonusnatt, 10000 - ti tusen - poeng utenom helger for alle rom inkl juniorsuite er en grei deal. Eget soverom, 2 TVer, kaffemaskin, kjøleskap, stor balkong, fikk ikke testet frokosten.
For de som er top eller red og liker Elton John så er dette en mulighet. Har null interesse av dette selv, men lurer på om jeg kunne meldt meg på og spandert en billett på noen andre?
Samme her også. Og jeg ville gjerne vært der selv. Om noen top/red kjører på, og får billetter (2 stk), kjøper jeg dem gjerne. Send PM
Jeg har 5000 poeng som går ut i slutten av denne måneden. Er det noen mulighet for å forlenge gyldigheten på disse? Er det evt. noe jeg kan få brukt dem på? Jeg har kun drøyt 7000 poeng samlet.
Takk for tipset! Da blir det kjøp av gavekort. Det får jo ikke den helt store verdien, men topp at poengene ikke går helt til spille
Det har blitt litt Scandic opphold her og der, selv om jeg stort sett bor i Choice. Oppdaget plutselig at jeg har 200k poeng å bruke. Noen gode tips? Enten gode hotellkjøp/-opplevelser eller annet poengene kan brukes til?
Hadde nesten 300 selv, fant ingenting spesielt å bruke det på. Nå er nesten alt brukt opp på bonusnetter, det fine med scandic er at bonusnetter teller som kvalifiserende netter mot neste nivå Greit å ha i bakhodet, spesielt om de kjører i gang en 2x kampanje igjen.
Ser at gavekort for standard dobbeltrom i helg går for 900,- hos Scandic. Det må jo sies å være relativt ok pris. Hvordan booker man dette? Er det det som kalles Bonus Cheque på sida deres?
Bruk bookingkode "VOSNOP" for bestilling av standard rom med gavekort og "VOSNOSP" for bestilling av superior rom med gavekort. Ja, en kan definitivt gjøre en god deal ved bruk av gavekort. Utfordringen er at det kan være begrenset tilgjengelighet på noen hotell. I alle fall dersom en bestiller kort tid i forveien. Jeg har selv bestilt overnatting på Hotell Norge i Bergen og Grand hotell Oslo på gavekortene til 900 kr, men dette var i koronatiden. Det spørs hvordan tilgjengeligheten er nå . Mitt tips er å bestille overnatting først og gavekort etterpå, slik at en unngår å sitte støkk med gavekort en ikke får brukt dersom det ikke er ledige rom der en ønsker å bo.
Dette var vel et prakteksempel på å selge skinnet før bjørnen var skutt. Jeg sendte en forespørsel og fikk "ja" uten å vite hvilket nivå man fikk (fikk beskjed om å sende liste over antall bookinger hos NC siste år), men fikk bekreftet nå at det "kun" var level 2 og fast track til level 3. De skrev likevel at de gjør "individuelle" vurderinger. Det var jeg som på eget initiativ sendte mail med skjermbilde av profilen hos NCC etter et par svake opplevelser hos NC.
Fort gjort! Men de deler neppe ut de to øverste nivåene på match. Og min erfaring etter mange år som direkte under top-level (de kaller vel mitt for level-3) må jeg si at det er svært lite å hente. Samme gjelder antagelig top-level også. Hvor fordelene er publisert. Men Red level kan være litt mer spenstig, og noen fordeler har lekket ut selv om de ikke publiseres offentlig. Fortsatt ikke noe jeg ville stresset eller jobbet med å skaffe meg, med mindre jeg tilfeldigvis skulle bo en haug av netter på Scandic uansett. Det skal jeg ikke - så det blir straks platinum lifetime hos Choice istedet