Er dette den teiteste «fordelen» ever? Som RED hadde man tidligere også gratis frokost uansett om man bor eller ikke. Siden det å spise alene på et Scandic-hotell er noe jeg ikke er interessert i å gjøre veldig mye mer av når jeg en sjelden gang er hjemme, hadde jeg håpet (og også sendt de forslag om) at man kunne få et begrenset antall voucher på å ta med seg en gjest og begge spiste gratis. Neida. De «slår til» med å legge til fordelen «2for1» som et knalltilbud. Hva forskjellen er på at en (jeg) alltid spiser gratis og min gjeste betaler selv vs «2for1» må noen smarte mennesker nesten forklare meg. Noen her som skjønner hva «fordelen» i «2for1» er når jeg uansett ikke skal betale for frokost?
Flere som har fått beskjed på nettsiden, etter innlogging, om at man må endre passord? Deretter går alt bare i en loop. Om man litt mer manuelt velger å endre passord, funker dette - men jeg får fortsatt ikke logget inn (nå med det nye passordet) uten å nok en gang måtte endre passord. Og da starter samme loop. Selvsagt ikke noe svar i det hele tatt fra Scandic members service, kun tildeling av en ticket og ingenting mer som skjer på flere virkedager.
Jeg fikk plutselig også True Friend nå ut året selv om jeg har vært Top på grace i et år. Svært generøst av Scandic…. Og kostbart, fordi nå er det frokost på hotellet om morgenen på vei til jobb igjen
Hvordan er det med poeng som utløper hos Scandic, må det overnattes før utløpsdatoen eller holder det å booke innen utløpsdato?
Må bare være gyldig ved bestilling. Fra vilkår: 4.10 Bonusnetter kan bestilles 12 måneder før ankomstdatoen. Poeng som trekkes fra medlemmets konto kan returneres til samme konto hvis kanselleringen er gjort i henhold til Scandics avbestillingsbetingelser. Hvis et medlem bestiller med poeng som utløper før ankomst – og kansellerer eller ombestiller – vil disse poengene utløpe. I tilfelle av manglende oppmøte vil poengene anses som å være brukt. Disse reglene gjelder for alle innløste poeng, ikke bare poeng innløst for overnatting.
Jøss, jeg er også bumpet opp. Har dessverre ingen Scandic på vei til jobb, ellers er jo det et godt forslag til bruk
Ser her at det er litt siden nye Scandic Friends ble sluppet, men jeg bodde på Scandic Stavanger Airport i helgen som var, og da fikk jeg fortsatt opp de gamle nivåene i app-en. Jeg så da at jeg nettopp hadde nådd nivå 3, og så frem til å kunne bruke treningsrom på hotellene på reiser fremover hvor jeg ikke bodde på Scandic. Men jeg kan ikke se dette nevnt noe sted i det nye bonusprogrammet. Noen som vet om dette nå har opphørt? Ellers er jeg enig med flere her, de fordelene som nevnes nå er virkelig en nedgradering fra tidligere. Men det er vel den veien det går med de fleste bonusprogram dessverre...
Kjøres det ofte doble eller triple poengkampanjer hos Scandic? Har ikke plukket opp noe siden doble netter-kampanjen i sommer(?). Jeg kan heller ikke huske å ha sett noe mer enn 3,1% på Viatrumf på evigheter...pleier de å ha noe bedre enn det?
Flere som har hatt helt merkelige svar fra websiden til Scandic? Jeg får varsel om å endre passord hver eneste gang jeg logger inn (det går i loop), og det hjelper ikke å sette nytt passord for jeg kan fortsatt ikke logge inn uten å få spørsmål om å endre passordet på nytt. Luktet først av et datainnbrudd de ikke ville fortelle om, men hvor alle kundene ble tvunget til å bytte passord. Men nå virker det bare som ubrukelige websider.
Tror det siste stemmer: ubrukelig løsning. Jeg har ikke måttet bytte passord, men nok av andre utfordringer: når man klikker på en lenke, er det ingen indikasjon på at siden responderer, før ny side plutselig laster. Jeg ble etter egne noteringer «Best Friend» for et par uker siden, men ingen som helst melding fra Scandic (velkommen-mail/info om nye fordeler), men da jeg kontaktet de hadde de meg som «Best» på sin side. Ble oppdatert mer «Best» i appen og på nettside for et par dager siden, men fortsatt ingen info, fks om denne «fantastiske, eksklusive årlige velkomstgaven» de lover… Scandic sin omlegging av fordelsprogram får EuroBonus til å fremstå som bra :-D
Er det noen som har erfaring med bonusnatt på Grand Hotel i Oslo? Har sjekket datoer fra nyttår og ut februar, men kommer ingenting opp. Er det notorisk vanskelig å få til, eller er det noe feil på siden?
Det er vanskelig, men ikke umulig. Har fått fine rom der flere ganger på poeng. Virker som de noen ganger blokker helgene, mens andre ganger er det ukedager som er blokkert. Så det spørs litt på når i uken du booker, ikke bare hvor langt frem i tid det er.