Scandic Hotels og Scandic Friends

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Ruby, 28. jan 2014.

1. Asbjorto

Asbjorto Bitt av basillen

Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    33
    Scandic Friends «Best» Friend er IKKE verdt det. Slutt på velkomsthilsen på (de fleste) hoteller, virker som det er totalt vilkårlig om man blir oppgradert, de tar sjelden hensyn til ønske om rom (nær/fjernt fra heis, øvre/nedre etasje). De lover jo +50% poengopptjening, men siden alle poengene for et opphold kommer på samme transaksjon kan man ikke se om man har fått ekstra poeng. Jeg fikk ingen som helst hilsen eller mail da jeg ble «Best» Friend heller. Fra SAS fikk man i det minste en «personlig» hilsen i posten fra sjefen sjøl da man ble Lifetime Gold. Scandic har også lovet en «fantastisk» gave som enten skulle sendes når man ble Best Friend (men det skjedde ikke), eller evt sendes ut «på slutten av året». I følge kundeservice jeg snakket med i dag visste de ikke noe mer om dette nå, «for det ordnes fra noen i Sverige». Ut fra hypen de har om Scandic Friends’ fortreffelighet i forhold til realiteten så er mine forventninger at den fantastiske gaven er en kulepenn eller noe i den duren. Jeg kan ikke forstå at Scandic får holde på på denne måten, det er virkelig på grensen til ulovlig markedsføring og svindel.
    Om noen kjenner til en hotellkjede med ok hoteller i Stockholm, Gøteborg og København som gir statusmatch så er jeg veldig åpen for å bytte ut Scandic. Det er uansett IKKE verdt å legge inn noe ekstra for høyere status der.

2. helges

helges Nytt Medlem

Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3

Del denne siden