Eva 777 er konge, men tror ikke jeg hadde byttet bort TG F A380 uansett.. Hadde vel heller booket ny reise med Eva 777 senere
F er F. Det er mer plass, ratio mannskap vs passasjer er bedre, jo, jeg ville holdt på Thai, selv om jeg ser poenget med å prøve litt forskjellig. Dessuten, vi hadde Thai F på hhv 747 og 380 før jul. Jeg er ikke udelt enig med @Insomnia4u . 380 er definitivt et mye bedre fly, men eksklusivitetfølelsen (færre seter, mer luft i kabinen) var større i 747'n. Skulle jeg reist igjen i dag ville jeg ikke hatt betenkeligheter med 747'n.
Spørsmålet her er ikke THAI 747 F vs THAI 380 F Spm er om EVA er så bra i C at det går greit å bytte bort en F flight med 380 som jeg uansett får på returen tilbake fra SYD
Når har jeg flydd F før, og har 3 legs til booket i F, så det er ikke så farlig. Er mer for å få litt variasjon, nye selskaper og nye opplevelser på listen.
EVA C er i alle fall et meget bra produkt. Krug, rimowa amenity kit og pyjamas antyder at det er like bra som enkelte F produkt
Ja jeg er i tenkeboksen på den der. Samt det blir kjekkere tripreport også, når det er litt variasjon
Den er vrien. Nå er jo Thai F flott på bakken, men samtidig så skal du jo videre i F. Jeg TROR jeg har byttet til Eva C, bare for variasjonen sin del. Og får du pysjamas, så er det jo ny pysjamas i samlingen. Det har jo også en verdi Når reiser du?
Jeg reiser LHR-BKK-SYD 3. februar. Du reiser kanskje før meg? BKK-SYD går vel 4. februar rundt 17.30 lokal tid.
Ja jeg reiser 30.januar. Har også den tidlige flighten videre fra BKK til SYD, ikke den på ettermiddagen som du har.
Systemoppdatering. Skal være oppe og gå igjen om et par dager. Prøv å søk på award/AC eller NH imens.
Hei og takk til alle som bidrar med utømmelig info. Å finne CT billetter er nå offisielt blitt en hobby jeg kan føre opp på CV’n – selv om min første CT tur først skjer til HKG om 2 mnd (SK i C). Imidlertid er jeg allerede i planleggingsmodus for neste CT tur hvor jeg ønsker å reise til Bali (DPS) og i F. I likhet med flere her er ønskemålet å reise med LH i F via Frankfurt. Dette kommer først til å være aktuelt i 2018 men liker å være ute i god tid Det jeg ønsker innspill på er hvilke gode alternativer i F finnes til Bali? Jeg ser at mange av forslagene hos United er via BKK med TG. Ser også ut til at F helt til Bali ikke er mulig, men C funker nok mer enn bra her. Noen kriterier har jeg: Er ikke ute etter å nødvendigvis være alt for mye i luften (altså ikke noe omvei via US) og å få oppleve et bra F-produkt. Siden jeg ikke er stødig i reglene knyttet til soner mm. så er jeg takknemlig for noen innspill
Bali tror jeg er stress å fly via USA. Jeg ville tatt utgangspunkt i Bali lufthavn og hvilke ruter som går derfra med Star. Deretter krysset dette opp mot hvor Lufthansa flyr med F-kabin.. Da har du en god ide om hva slags muligheter som finnes. Problemet med LH F er at det er vanskelig å beregne. Kun siste 1-2 uker før avreise du egentlig vet hva du har å forholde deg til, så du bør først ta en beslutning om F eller DPS er viktigst. Er F viktigst kan du nesten droppe å bestille noe frem til avreisetid og se hva som finnes. Kanskje litt risikosport, men også artig
går jo i for seg an å se om det er mulig å bestille LH C på den aktuelle rute først. da blir DPS i det minste sikret, så kan det bli en bonus hvis det åpnes opp for LH F på ruten
Ja det går, men hvordan tror du det føles når man sitter på rad 3 og glaner rett inn i gardina til F? Det lukter kaviar og champagne, men det er uansett så langt unna. (bare så det er sagt, JEG har nylig booket rad 3 rett bak gardina. dog vet jeg at det er 8 ledige seter på andre siden og vi er bare et par uker unna... Men å leve i uvisshet så lenge når det finnes så mange bra C og F produkt...) Jeg ville kombinert ANA og Asiana om det lot seg gjøre og vært fornøyd med det. Problemet er jo da selvfølgelig om det åpnes Lufthansa F på en matchende strekke... Det er umulig å få en perfekt F-tur tror jeg.. mulig det går med RTW-billett....