Hmm. Ingen mail her. Kan det være fordi jeg tydeligvis hadde skrudd av all e-post "kommunikasjon" fra Scandic? Kan ikke huske å ha skrudd de av - men men.
Nei, ingen mail-bekreftelse på min bekreftelse etter mailen som bekreftet at jeg ble tilbudt plass ( ), men når jeg åpner linken for å bekrefte ser jeg alle svarene mine allerede ligger der (e.g. allergier). Kom også en kort bekreftelse i selve skjemaet.
Slik jeg har forstått det er ikke dette ett "An evening of conversation" event, denne invitasjonen ble sendt til alle som har matchet med scandic, inkl meg som EBG. Overhørte på CPH ifbm inaugural flight at det var planlagt "An evening of conversation" i November.
Det er riktig som du skriver Lars. Paul Verhagen fortalte meg at det vil sendes ut invitasjon til Diamonds etterhvert til et event i Oslo i november. Dette som skal arrangeres nå er ikke et Diamond event.
Blir det noen idemyldring her inne, slik som sist, over saker som bør tas opp? Ikke alle som kan delta selv, så da kan eventuelt en eller flere som skal delta stille spørsmål på vegne av andre
Ganske sikker på at dette er en fest med DJ og greier, ikke et dialogmøte, men kan forsøke å nevne at vi gjerne vil at SAS skal gjeninnføre førsteklasse mens vi er på dansegulvet.
Siden det primært diskuteres i denne tråden; jeg har en +1 til arrangementet til overs, om noen her vil bli med på onsdag
Flere som fikk invitasjon til an evening of conversation i dag? For en gangs skyld ser det ut til at det passer denne gang
Ble invitasjonen sendt ut til diamant allerede, eller kun pandion enn så lenge? Har ikke sett noen epost her enda edit: fant lenken på egen hånd og fikk registrert meg. Virker ikke som om man kan ta med seg +1 i år, dog. Det gledes!
Tar gjerne imot linken hvis noen vil dele. Har ikke fått invitasjonen ennå. Edit: Mottatt flere allerede. Takk!
SAS har klart å sende over en salgslenke, men ikke påmelding. Kanskje fordi jeg først ble EBD i år? Om noen vil dele en lenke, setter jeg pris på det!
Har vært Diamant siden april så det burde jo være i SAS sitt system.. noen som vil sende meg en lenke på PM? <3 EDIT: Takk har fått, gleder meg til å være med