Slik jeg har forstått det, så er det bare EBP som har fått en «offisiell» invitasjon på mail foreløpig.
Typisk SAS IT, på innslag av eurobonusnummer, så leser de det som et tall, og da forsvinner ledende 0 som er på mitt nummer. Skal vedde på at det ikke er hensyntatt senere i prosessen. Det så likevel ut som den godtok ledende 0 når jeg la til foran etter å ha skrevet inn de andre tallene.
Da var billett sikret 5.nov, tilsynelatende ikke mulig å legge til gjest for EBD. Passet bra da jeg uansett skal være i Oslo den kvelden. Det stod 3500 poeng i epost, men 2000 poeng på bookingsiden så litt uklart hva det koster, ikke trukket noen poeng enda. Skrev spørsmål om de kan åpne for å booke open-jaw partner awards.
Fikk e-post kl 10 i dag, men må stå over denne gangen dessverre. Kan de som drar spørre om roll-over av nivåpoeng og diamond for life?
Det ser ut til at mail kom ut samlet, mottok min 1001 og registrerte med en halvtimes tid senere. Første gang jeg rekker å være med, det blir artig å se om det kommer noen store eller små nyheter.
Setter også pris på om noen kan spørre om status på Diamond for life, og om gold for life vil fortsette.
Nå kom det, og jammen fikk jeg billett. Men jeg må si, det er utrolig dårlig design, beskjeden om å stille seg på venteliste dominerte siden på min telefon. For meg ble det da naturlig å stille seg på venteliste. Så fikk jeg melding fra SAS om at det var ledige billetter og jeg derfor ikke trengte å være på venteliste. Den venteliste greia burde jo ikke vises med mindre den var reell.
Vi bør vel også stille spørsmål ved den dårlige og inkonsistente kunnskapen og servicen hos support... Planer for forbedring...?
Skulle melde meg på nå, men det var visst fullt. Om noen her ikke kan dra likevel, så kjøper jeg gjerne plassen
Ønskespørsmål fra en EBG Elendig tilgang på partnerawards. Hvorfor er det slik, og har man tanker rundt eventuell forbedring? TelefonSupport har dårlig kunnskapsnivå. Helt motsatte svar fra ulike agenter, og ofte legger de bare på ved vanskelige henvendelser. Får de betalt pr case? Tanker om forbedring? Bestilling av partnerawards er tungvinn og dyr for kunden, og må generere mye ekstraarbeid for kundeservice. (Feeder, endringer, CT i flere steg etc) Planer om å strømlinjeforme flyten?
Jeg fikk jaggu både mail og plass på eventet. Er noen år siden jeg fikk med meg dette sist. Får håpe de har noen nyheter å by på.
Er bare EBG, og happy med det. Ingen invitasjon, men det går også helt fint. Dere må ha det gøy, og aller viktigst: rapporter her!