Er nok heller folk som finner ut at det ikke passer med kalenderen likevel, midt i arbeidsuka. Da blir det noen få ledige plasser her og der. Frist for å melde avbud er imorgen, 15.10.
Hvorfor det? Når du bestiller så angir du deltager, og så legger du inn hvilken EB medlem som skal “betale” for moroa, og her må du angi EBD eller EBP.
Kjedelig om man skal kunne dra med alt av riffraff inn og oppta plasser som ellers kunne vært gitt til andre EBD’er
Jeg og @Kjetil L drar til CPH istedenfor, datoer passet bedre. Avbestiller nå, så da åpner det vel seg noen plasser til i Oslo. Noen andre herifra som skal til CPH?
Nei? Tror nok bare det ikke er spesifisert der også siden de først sendte til EBP og så EBD. I eposten står det uansett helt tydelig: "personal invitation for you only", så har du ikke fått epost er du ikke invitert.
Hvis man ikke kan kjøpe billetter for andre hvorfor er det da mulig å skrive inn et annet navn og e-postadresse til den som skal ha billetten? Hvis det skal være helt personlig kan det jo like godt være krav om at den som betaler for billetten skal være den som får navnet sitt på billetten _og_ denne personen må være EBP/EBD. Men slik SAS har satt opp påmeldingsskjemaet har de åpnet for at hvem som helst kan meldes på, forutsatt at det er en EBP/EBD som betaler. De har gjort et aktiv valgt her (eller slett håndverk).
Ser ut som vi blir en liten gjeng da Om noen har planer om å sove over så er 08.35 flyet fra CPH-OSL dagen etter A321LR med bedre biz kabin
Noen som har link til event.it for Stockholm? Er egentlig signet opp i Oslo, men risiko for at jeg ikke får det til, og ser nå at jeg skal være i Stockholm 17. november.