Invitasjon til å møte sjefen på Munch 25. januar. Lenken ser personlig ut. Men mulig å ta med gjest. Program 18:00: Check-in 18:15: Latest news and conversation 19:15: Mingle, finger food and drinks 21:00: Evening ends Practical Date: 25 January 2023 Time: 18:00 - 21:00 Place: The Munch Museum, Edvard Munchs Plass 1, Oslo, NO Cost: 2 000 EuroBonus points pr. person RSVP: Sign up is possible until all tickets are booked, or until 5 December 2022 You are welcome to bring a guest this evening.
Det er fullt allerede. Så jeg måtte stå på venteliste. Er folk så kjappe? Eller er det sendt ut i bolker, så noen har fått den før oss?
Hmm.. jeg meldte meg på, men antok at det var såpass mange andre herfra som uansett skulle at jeg tok kun én billett. Mail mottatt 09:15, påmeldt 09:32.
Mail 0914, påmeldingsbekreftelse 0921, så det var tydeligvis lurt å ikke tenke. Jeg bestilte for to uten en plan for +1, så jeg kan sikkert dele med meg. K
Fikk invitasjon per mail 16:52 i dag; meldte meg på ca 8 minutter etter at Troillungan ødela farsdagsstemningen. Billett OK. Sikkert noe SAS IT greier igjen
Eller at de kanskje slipper litt og litt billetter siden ellers ville det vært fullt etter første mailutsending?
Ser frem til å høre fra dere som drar om dette blir kun bla bla (conversation) eller om det kommer frem frem noe nyttig.
Man får beskjed om at man allerede har bestilt billett hvis man prøver å booke på nytt med samme nummer
De av dere som var heldige å få billetter bør benytte anledningen til å snakke med Eurobonus-sjefen om et par ting i denne tråden.. https://insideflyer.no/forums/threa...3-med-sas-kansellert.18416/page-5#post-475098
Ser dette arrangement alt har vært arrangert i København, dette er hva en deltaker fra ett annet forum hadde notert fra arrangementent: Har tagit några anteckningar från dagens möte. Tar ej ansvar att allt är korrekt. Much more Important with leisure travels in the future Frequent flyers more important to SAS Strong future with loyalty’s expanding with new digital solutions Sustainability- SAS as a leader. Technologies are not there yet. Drive change towards 0. Electrical fly with Swedish company with 30 seats, maybe 40-45 seats in the future. Working as well with sustainable aviation fuel. Cheaper 11 process - alien in Europe. Allow us to keep flying. US working differently. Protects bankruptcy. Results: cancel 0 flights. Initial business plan 4-6 months. SAS cheaper around 1 billion/year. Means nothing to EuroBonus. SAS currently flying with 60-75 capacity EuroBonus 30 years Started as a small club, 30% of danish population are members Core program will not change much in the future New technology will be introduced New ways to earn points E-commerce not yet assessed Sustainability with EuroBonus? Challenge to let members to use their points More awards seats will be released Use points - hotels.com, pay for car rental, Easier to re-qualify and keep status MC new features Diamond - travel experience- ease to get in touch with customer support. Call back service for Diamonds. Shorter time to response e mail Chat in new app - prioritize services Unpublished benefits- empty seats- will be reality 2023 New Diamond feature in 2023 - new personalized Bag tag Beijing Tokyo - opened recently, flight time - costs Difficult to put all network back right now due to inflation, Ukraine war, fuel prices Kritik av kundtjänst- dålig utbildning Plans to introduce higher degree of differentiation between Diamond and Gold, might be less benefits for Gold No black out periods any longer for awards Ytterligare två bra nyheter som vi fick inofficiellt 1. Bilaterala avtalet är klart med SQ vad gäller Award. Ska öppna upp för bokning innan nyår 2. Uppgraderingsvoucher för Diamond lanseras under 2023 Ytterligare en sak som framgick igår under de inofficiella diskussionerna var att SAS kommer under nästa år att introducera bokningsavgift eller avbokningsavgift på rena SAS Award. De har nämligen noterat ett mönster att folk bokar award som de senare bokar av. De pratade om liknade avgift som Miles&More har i sitt program. Detta mönster fanns inte på Star Alliance award. Bad om att låta Diamonds fortsätta ha avgiftsfri avbokning på SAS award som en förmån.
Skal forsøke mitt ytterste å dele refleksjoner og oppsummeringer en gang i januar. Bare å bidra med talking points så kan @Wiolenze , @democomputer og jeg slåss om hvem som får stille hvilke spørsmål.