Fikk 7 PM med link, så nå har jeg fått meldt meg på. Takk til alle. Fikk epost med link fra SAS et par timer senere.
Sjekket tilfeldigvis lenken kl 16:00 idag, og da var det én plass ledig i Oslo, som jeg grabba Om noen har lyst på plass, så anbefaler jeg å sjekke lenken til Oslo-eventet noen ganger om dagen den de neste 9 dagene.
Sjekket du på flysasevent.com-linken? For der er det jo bare waitlist nå? Eller hadde du linken til Oslo-eventet på event.it? Kom meg aldri dit, så har bare linken til København og skjønner ikke hvordan jeg kommer meg over til Oslo.
Lukket aldri fanen med linken til Oslo-eventet, sånn just in case.. Kom meg inn på den linken etter at Oslo eventet fikk status «Sold out», men før de aktiverte linken med venteliste.
Hvor bor folk? Grand er utsolgt for bonusnetter. Har (endelig) klart å bruke opp alle poengene hos strawberry så blir enten radisson eller scandic. Hvilke av scandicene er "best" og hvilke burde man unngå?
Får ikke dratt selv, men om noen gidder så må de gjerne lufte litt rundt brukervennlighet og samkjøring på kryss av selskaper som tross alt er i samme allianse. At noe så enkelt som f.eks å få inn EB hos KLM skal være så tungvint er for meg latterlig. Og det handler ikke bare om å få registrert status for å få poeng på rett program, det handler jo også om å få fordelene man skal ha, og for min del har AF og KLM vært generøse med oppgraderinger, da er det fint å vite at status ligger inne og at muligheten er der. Absolutt ikke noe som kun SAS sliter med, men mange hadde nok satt pris på om dette kan løses på en god måte.
Blir det skrevet reisebrev fra det oppholdet? Tyder på at det blir litt av en helaften for en del utvalgte IFere
Jeg er en av de heldige (?) som skal bo der den natta. Skal i alle fall passe på å låse rommet mitt skikkelig før jeg tar kvelden...
Står mellom Børsparken og Karl Johan her. Ble traumatisert av det rommet på cumfart med motorsykkel og skinnsofa. Tidenes rom å kjøre nachspiel på da
Litt av moroa med cumfart grand central er at man aldri vet hva man får. Mange rare/kule (avhengig av ståsted) varianter der