En hyggelig kar sendte lenke til meg. Takk. Det kan jo være lurt å samkjøre litt disse spørsmålene man kan stille ved påmelding? Enten så vi alle stiller de samme og presser frem et svar? Eller at vi stiller forskjellige og håper på mest mulig svar? Jeg stilte i alle fall et spm slik: Vi har vel alle skjønt at med tiden vil Eurobonus bli inkorporert i FlyingBlue. Kan dere fortelle oss, allerede nå, hva vi kan forvente skjer med de som har opparbeidet LTG, og hva skjer med de som er langt på vei inn i deres 10 år lang vei mot LTG?
Jeg la inn tre spørsmål (ikke ordrett, men sånn ca): Det var snakk om oppgraderingsvouchere for EBD ved et tidligere arrangement. Blir det noe av snart? Flying Blue har lifetime platinum, som tilsvarer EBD. Kommer det lifetime EBD for å samkjøre programmene? Kommer det forbedret tilgang til AFKL partner awards? Hva med å få bort 2x-multiplikator på VN/CI?
Prioriterer ikke å reise til Oslofjordbotn for dette. Høyest på ønskelisten er level point rollover for EBD, hvis noen kan legge det frem
Noen burde ta opp spørsmålet rundt SQ-awards som har blitt lover i lange tider. Antar det er kommersielle forhandlinger mellom SK og SQ som er det store problemet her. I tillegg til det som tidligere ble nevnt i et nyhetsbrev om bonusbilletter med TP. Her bør SK ha noe i gjerdet når de går ut med at det kommer. Det blir mageplask om det ikke kommer på plass innen rimelig tid (årsslutt). Til slutt hadde det vært interessant å få en oppdatering på hvor de er når det gjelder bonusbilletter med China Eastern (MU) (som de har tilgang på i systemet) og Middle East Airlines (ME)
Jeg er påmeldt og vi må vel som tidligere år ha en liten samling for et glass eller to i forkant? Åpen for forslag til sted i vettug nærhet til Grand
Hrmpf. Er i utlendighet. Som forrige gang. Men heller ikke mottatt e-post. Noen som faktisk har fått e-post? Eller deler vi samme link allemann? K