Veldig varierende antrekk å se etter mine erfaringer fra tidligere events. Men de fleste (?) går vel for smart casual e.l.
Vi er noen som skal ta en øl eller fler på dertil egnet sted mellom Oslo S og Grand fra sånn i 14 tiden, også er det en gjeng som møtes på Eight rooftop (på Grand) fra 16:15 ish. Jeg skal oppdatere om dertil egnet sted i morgen
Jeg tenkte å komme i en eller annen First-pysjamas, men innser at det sikkert blir litt feil. Mest siden vi ikke lenger har tilgang til å reise First på poeng i Temu-alliansen.
Har med EVA-pysjamas, men tror jeg sparer den til flytur i morgen Vil prøve å rekke innom Eight rooftop for en øl før arrangementet, lander 16:20.
@Travellingalf og jeg starter pent med en pils på Royal Gastrobar i Østbanehallen kl 13:47 og blir der til minst 15 ish. Velkommen de som vil
Ingen suksess her, og SAS var ikke interessert i å hjelpe meg. GITT BORT - Jeg har én billett i kveld som jeg ikke kommer til å bruke? Send direktemelding hvis du er interessert. Regner med at de ikke sjekker ID, men mulig det er en fordel å være mann (hvis SAS skulle være sære).
Jeg får dessverre ikke kommet i kveld likevel, så hvis noen vil ha billetten min er det bare å sende melding.