Fullt i Trondheim allerede for fem minutter siden. Kan ikke ha vært mange ledige. Kom denne til alle? I så fall noe sært at man ikke starter med Pandion->Diamant->Gold…
Skulle gjerne vært på den i byen men det passer ikke på mandag så da fikk jeg plass i Bergen isf. Kan jo bli greit det også
Slo til på ein billett i Trondheim. Skal til Lillehammer dagen etter, so kanskje eg får driste meg til å prøve nattoget.
Ps! Jeg fikk tak i billett over en time etter at dere skrev at det var tomt her ved å trykke refresh en del ganger.
Er det noen som er gull eller lavere som også fikk det på epost? Jeg lurer på hvilke kundegrupper som fikk dette på mail.
Så fant jeg ut at jeg ikke kan bruke billetten likevel... Skal derfor annullere billetten i Bergen. Noen som har fått invitasjon og vil stå klar og bestille når jeg annullerer?
Du kan gjerne sjekke om billetten dukker opp igjen med en gang. Da vet jeg om det lønner seg å komme tilbake for Trondheim en gang iblant .
Jeg skal delta i TRD og har bestilt sovekupeé på nattoget hjem 23:17, som er fremme 06:50 på Oslo S den 18. april. Om noen er gira på den andre sengen og dele kostnaden (500 per pers), send meg en melding
Billetten er nå annullert, men dukket dessverre ikke opp igjen. Men nå er det mulighet til å skrive seg opp på venteliste ser jeg