EBG og ikke fått noe. Men det er jo greit nok, skjønner at de helst vil ha EBD/P. Har også postnummer sentrale østland.
Ser på de andre kommentarene om saken og resonnerer at det også kan ha noe med tettheten på ebg/ebd/ebp i ens område. Så kan det jo og være at de skjeler til hvordan statusen er opptjent. Om det er ved hjelp av kort, kampanjer og andre *A selskaper eller hyppige betalte reiser på SK.
Bor midt me Er diamond, bor midt mellom BGO og SVG. Opptjent denne gang på alt som finnes dvs fly, kredittkort og kampanje med doble status
Fikk invitasjon nå og også tilbake i november. Ser på poengopptjening for ren flyvning på SAS alene siden desember 21 er ca. 62.000 poeng uten å regne med dobbel- eller trippel-opptjening. Alle flyvninger foran gardinen. Siden jeg bor mindre enn en halvtime fra Oslo S gitt at Bande Nor ikke stenger tunnelen, er jeg vel i et område hvor det finnes et og annet medlem med EBD i tillegg til meg. Så den uansett så sent at jeg ikke har tatt bryet med å forsøke å melde meg på, alt som står her er jo at det ble fulltegnet på minutter.
Jeg fikk invitasjon. Er EBD og bor i Tromsø. Vurderte en tur til Trondheim, men fant ut at jeg sikkert får vite det viktigste med å følge med på IF i stedet..
Jeg må ha falt ut av det gode selskap. Får ingen sånne invitasjoner lenger. Er jo Diamant. Men må man være i øvre Diamantsjikt for å bli inkludert eller hva er greia? Kanskje jeg booker for billige billetter og ikke er verdsatt nok?
Jeg er jo i prinsippet sluttet å fly for penger .. I 2022 fløy jeg til diamant på 1 tur til LAX .. 104 000 statuspoeng,… jeg fikk invitasjon.
Er Diamant og fikk 2(!) invitasjoner til arrangementene i Stavanger, Bergen og Trondheim. Prøvde å booke i Stavanger en time etter jeg fikk første mailen i går ettermiddag, men da var det fullt. Prøvde med link i begge invitasjonene, uten hell, dessverre.
Fekk og 2invitasjonar, men var fullt alle plassar når eg sjekka. Veit ikkje om eg hadde fått det til uansett, jobb tur til Singapore som mest sannynlig er i vegen.
Fikk også invatasjon før første innlegg ble lagt ut på forumet ca.20min (tipper jeg var en av de første som fikk mailen), men dagen i Stavanger passet desverre ikke.
Nå har det blitt noe ledige billetter i Trondheim i kveld. Jeg kommer! https://tickethero.dk/portal/sas/