Bangkok, the city of angels :)

Tråd i 'Reisemål' startet av SASDC8, 04. okt 2013.

  1. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Er den Sunday Bruchen like bra som den på St.regis I Beijing er det top notch!
     
  2. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Prøv Resorthoppa, de anbefales på danske Bonusfeber med rabatt (kode BONUSFEBER20) hvis du bestiller nå i juli. Har bestilt via de til ferien i september, rabatten funket og man får enda 40 EB/100,- og kickback på den siden. Kan dessverre ikke si noe om prisen er god som kom opp i Thailand er god, da jeg ikke har sammligningsgrunnlag.
     
    watchaddicted liker dette
  3. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Kan anbefale disse http://vipreiser.no/taxi/
     
    watchaddicted liker dette
  4. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Takker og bukker folkens!! :)

    De prisene jeg har funnet til nå på nett har vært alt fra 2000 thb oppover til helt idiotiske priser..
     
  5. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Når vi var i Bangkok i april hadde vi transfer til park Plaza med Dawin som driver transferbkk.com. Veldig hyggelig thai som har vokst opp i Sverige og snakker dermed flytende svensk. Kjører skandinavisk og tilbydde telefon hjelp under oppholdet. Det var bare å ringe om det var noe.

    Vet ikke pris til Hua Hin, men valgte han fordi han var blant de billigste. Overraskelsen var derfor stor når svensken fløt fritt :)

    E-post:[email protected]
     
    Herlov and watchaddicted like this.
  6. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Kanon! Tusen takk :)
     
  7. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Har som sagt fått flightendring og får nesten 10 timers stop i Bangkok i midten av September på en Fredag. Er det noen Must-See sights i/rundt byen man kan rekke over ? Sewr vel for meg å bruke +/- 5-6 timer på noe slikt ?? Vi ankommer Bangkok fra Kuala Lumpur i 14:30 tiden.. Er det enkleste ev å ta en taxi rundt mellom eventuelle sights??
     
  8. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Ta en kikk på transferbkk.com som geddi har nevnt ovenfor! De har relativt gode rates hvor du leier bil en dag og de kjører deg der du vil :)
     
  9. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Da er transporten i boks, da er det mere å finne ut hvor man skal gjøre og hva man må/bør se ? Anyone?
     
  10. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Har gjort litt research og vi skal i alle fall ha oss en tur på elven og se på elvemarkedet :)
     
  11. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Med så lite tid hadde jeg ville valgt ut et par steder som dere heller går litt i dybden på. Se igjennom denne videoen så kanskje dere finner noe tips der?
     
  12. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Hvem er vi? Hvis det er barn i reisefølget så finnes det en stor zoo/safari i nærheten av BKK. Kan lett kverke noen timer der.
     
  13. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Vi er dragen og myself, ingen barn/ungdommer nei..
     
    watchaddicted liker dette
  14. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Dragen ja.. Love it :D
     
  15. Evensen300

    Evensen300 Flypodden Gull

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Hei. Muligens helt feil tråd å poste i men har et spørsmål jeg håper noen her kan svare på.
    Jeg har har en business billett med QR hjem fra BKK på tirsdag. Problemet mitt er at jeg ikke har kredittkortet reisen ble betalt med med meg. Har noen her erfaringer med dette? Har lest i diverse fora om folk som har opplevd problemer med dette og ikke fått reise.
    Jeg bestilte reisen for over 3 mnd siden så kan ikke se noen logiske forklaringer på hvorfor det ikke skulle gå bra men setter pris på svar dersom noen har erfaringer med dette!

    Forøvrig hadde jeg utreisen fra OSL på samme billett i mai, ble ikke spurt om å vise frem kredittkortet da.
     
  16. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det går rykter om at noen kan risikere å bli spurt om dette, men jeg ble ikke spurt når jeg reiste fra BKK i april.
     
  17. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,909
    Likes mottatt:
    12,913
    Bonuspoeng:
    183
    Trenger tips om bra hotell nær BKK, kun en natt for å ta et TK morgenfly. På forhånd takk.
     
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Novotell ligger i gangavstand fra terminalen. Det finnes jo også transitthotell inne på flyplassen hvis du lander kvelden før.
     
    Berlioz liker dette
  19. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Kan anbefale https://www.amaranthhotel.com/ som jeg synes var bra, gratis shuttle til å fra flyplassen , ble oppgradert uten noe status til businessroom med lounge tilgang
     
    Berlioz liker dette
  20. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Bodde på theparagoninn.com i april. Enkelt, rent og nytt hotell. De har vanlige rom, pool access rom og familierom. Rimelige priser.

    Et lite kjøpesenter i nærheten med 6-7 restauranter. Lokal, billig og god mat! Hotellet kjører gjester gratis.

    Shuttle service flyplass - noen ganger inkludert i hotellprisen, men ikke alltid. 200thb hvis ikke inkludert og tar i underkant av 10 min.
     
    Berlioz liker dette

Del denne siden